اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا اکبرپور، مهاجم پیشین تیم استقلال درخصوص بحث‌های پیرامون تغییر مدیریت در این روزها اظهار داشت: از نظر من مدیریت امر لازمی است که باید تداوم داشته باشد، آن هم نه فقط برای یک سال و دو سال، بلکه ثبات مدیریت در عرض چند سال است که جواب خواهد داد. اگر یک مدیر جدید بیاید با خودش یک تیم جدید را خواهد آورد، که تا بخواهند جا بیفتند و کارشان روی غلتک بیفتد زمان‌بر است. دکتر فتح‌اله‌زاده خودش می‌داند باید چه‌کار کند. ایشان یک مدیر جاافتاده‌اند و بخش مهمی از استخوان‌بندی باشگاه استقلال هستند. با رفتن ایشان و همکارانی که با ایشان همفکری و همگامی دارند، این اسکلت از هم می‌پاشد.
 اکبرپور درخصوص جلسه هیأت مدیره و نتیجه نهایی آن افزود: من امیدوارم نتیجه این جلسه که روز چهارشنبه روشن می‌شود، به نفع استقلال باشد. این کادر مدیریتی و علی‌الخصوص در راس آن دکتر فتح‌اله‌زاده دست نخورند، بهتر است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اگر دائماً تغییر موضع بدهند و مدیر عوض کنند نتیجه نخواهند گرفت. دکتر فتح‌اله‌زاده نقاط قوت و ضعف استقلال را می‌داند و به نظر من حضور ایشان به نفع استقلال است.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: اکبرپور ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد نوازی، هافبک خوش تکنیک اسبق تیم استقلال آینده استقلال را مهم‌تر از هر چیز دیگری دانست و گفت: از یک جهت فرقی ندارد مدیر چه کسی باشد. فقط باید فردی در این موقعیت خدمتی قرار بگیرد که واقعاً دلسوز و غمخوار این تیم مردمی باشد. این مرد باید منافع خودش را در نظر نگیرد. مثل دکتر فتح‌اله‌زاده دلش برای استقلال بتپد. امیدوارم که مدیریت با ابقاء مدیر کنونی پر قدرت‌تر حرکت کند تا ما، توجه بیشتری را نسبت به فوتبال آکادمی ببینیم. الان می‌بینم که در حضور دکتر فتح‌اله‌زاده، به پیشکسوتان اهمیت بیشتری داده شده است. امیدوارم این روش به همین منوال هم ادامه پیدا کند.
 امیدوارم اگر قرار است مدیریت تغییر پیدا کند. کسی که بر سر کار می‌آید مثل آقای فتح‌اله‌زاده اهل کار و تلاش باشد. واقعا زحمت بکشد و به فکر منافع خودش نباشد. باز هم می‌گویم حیف است که تیم‌هایی مثل استقلال که این‌قدر هوادار دارند، در بلاتکلیفی باشند. خواهش می‌کنم از کسانی در این لیست استفاده شود، که دلش برای این تیم و هوادارانش بسوزد.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: نوازی ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدهادی، طباطبایی دروازه‌بان اسبق استقلال درخصوص شایعات و بحث‌های این روزهای استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم چه باید گفت مشکل این جاست: وقتی تیم خوب است و موفق عمل کرده کادر عوض می‌شود. من امیدوارم هر کسی که روی کار می‌آید چه سرمربی و چه مدیرعامل در رفتارش صلاح تیم را در نظر داشته باشد. شرایط تیم را درک کند. هوادار دل‌خوش به این تیم است. در سرما و گرما تیم را تنها نمی‌گذارد.
طباطبایی درخصوص حضور و یاعدم حضور دکتر فتح‌اله‌زاده  افزود: من شخصاً حضور دکتر فتح‌اله‌زاده  را مثبت ارزیابی می‌کنم کارنامه کار ایشان نشان داده است که هر وقت بوده‌اند تیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است، وقتی مدیر خوب است، وقتی کارنامه خوب است چرا باید شاهد تغییرات باشیم؟


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: طباطیایی ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به‌گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، غلامحسین مظلومی، پیشکسوت تیم استقلال درخصوص این روزهای پرخبر و پر از حاشیه اظهار داشت: دکتر فتح‌اله‌زاده  چندین سال است که برای استقلال زحمت می‌کشند و توانسته‌اند جام‌های متعددی را برای باشگاه استقلال بیاورند. مدیریت بدون حرف ایشان به همه اثبات شده است. ایشان فردی مؤمن، متعهد، پایبند به اصول اخلاقی هستند و برای انجام وظایفش مصر است. باید از هیأت مدیره پرسید اگر قرار است تغییری رخ دهد، چرا و به چه علت؟ برای تغییر مدیرعامل نیز باید از جناب وزیر سؤال شود.

امیدوارم هر چه زودتر تکلیف استقلال روشن شود و هر چه زوتر به فرآیند بستن تیم پرداخته شود. این مسیر هرچقدر دیرتر طی شود، بیشتر به ضرر استقلال است. پیشکسوت استقلال درخصوص انتخاب سرمربی پیش از تعیین مدیرعامل افزود:

پرویز مظلومی برای این تیم زحمت کشید ولی این اصلا منطقی نیست که اول سرمربی انتخاب می‌شود و بعد مدیرعامل. این اصولی نیست. فقط امیدوارم هر چه زودتر استقلال از این بلاتکلیفی خلاص شود و در مسیر طلایی خودش قرار بگیرد.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:علي فتح الله زاده از مدت ها پيش گفته بود که در فصل آينده نمي خواهد مديرعامل استقلال باشد اما به يکباره در جلسه ديروز عصر (دوشنبه) نظر خود را تغيير داد.


 

     ''احمد رسولي نژاد'' در يک گفت و گوي راديويي با بيان اين مطلب افزود:فتح الله زاده اواخر مهرماه به صورت محرمانه به من گفته بود که نمي خواهد در فصل بعد مديرعامل استقلال باشد و از الان به فکر مدير جديد باشيد.


وي گفت:فتح الله زاده حتي از چند ماه قبل به صورت کتبي از سمتش استعفا داد و چند نفر را براي جانشيني اش معرفي کرد که من با اين استعفا مخالفت کردم.


رسولي نژاد ادامه داد: در اين مدت با بيش از 100 نفر از مديران و بازيکنان قديمي استقلال جلسه داشتم که فقط جلسه با کاظم اوليايي رسانه اي شد.فتح الله زاده تا عصر ديروز تمايلي به ماندن در استقلال نداشت اما به يکباره در جلسه نظرش تغيير کرد و خود را يکي از گزينه هاي مديرعاملي باشگاه مطرح کرد.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال گفت:با توجه به اظهارات قبلي فتح الله زاده در جلسه روز يکشنبه هيات مديره گزينه هايي را براي مديرعاملي بررسي کرديم اما براي تصميم گيري نهايي بايد نظر وزير ورزش و جوانان را جويا شويم. علاوه بر فتح الله زاده، اميدوار رضايي و احمد شهرياري ديگر گزينه هاي ما هستند که تلاش مي کنيم هرچه زودتر فرد نهايي مشخص شود.


وي درباره انتخاب سرمربي جديد استقلال نيز گفت: از چندي پيش روي سرمربيگري امير قلعه نويي به نتيجه رسيده بوديم اما قرار شد پرويز مظلومي هم به جلسه هيات مديره بيايد و گزارشي از عملکرد خود ارائه کند زيرا او زحمات زيادي براي استقلال کشيده است و مي خواستيم برايش ارزش قائل شويم.


رسولي نژاد ادامه داد: حتما يک مراسم برگزار خواهيم کرد و در آن از زحمات مظلومي و ديگر اعضاي کادر فني و بازيکنان تقدير خواهيم کرد.


معاون امور مجلس، حقوقي واموراستانهاي وزير ورزش گفت: براي اينکه کارها به تاخير نيافتد ديروز به قلعه نويي ماموريت داده شد که فهرست بازيکنان مورد نيازش را به فتح الله زاده ارائه و او هم براي جذب اين بازيکنان اقدام کند.


وي تاکيد کرد: مي خواهيم استقلال قهرمان آسيا شود و در اين راه تمام تلاش خود را به کار خواهيم بست. هيات مديره تمام هزينه هاي مورد نياز براي جذب بازيکنان را تامين مي کند. خواسته هيات مديره اين است که هشتاد درصد بازيکنان کنوني حفظ شوند و اگر در پستي ضعف داشته باشيم بازيکنان جديدي جذب کنيم.


رييس هيات مديره باشگاه استقلال درباره مبلغ قرارداد قلعه نويي گفت: مبلغ يک و نيم ميليارد تومان اصلا صحت ندارد. قلعه نويي عاشق استقلال است و براي کمک به اين تيم آمده است.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رسولی نژاد ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اگر چه اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال بلافاصله پس از انتخاب امير قلعه نويي به عنوان سرمربي جديد اين تيم به فکر انتخاب مدير عامل بودند اما علي فتح‌الله‌زاده با مراجعه به دفتر رسولي نژاد در وزارت ورزش و جوانان با او ديدار و گفت‌گو کرد.


 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، فتح‌الله‌زاده که دوشنبه با حضور در جلسه هيات مديره استقلال گزارشي پيرامون عملکرد خود به عنوان مدير عامل باشگاه در فصل گذشته ارائه کرده بود، ساعت 15 امروز به ديدار احمد رسولي نژاد معاون وزير ورزش و جوانان و رييس هيات مديره باشگاه استقلال رفت تا در رابطه با به سرانجام رساندن برنامه هايش در استقلال و ادامه همکاري در اين باشگاه با او گفت‌وگو کرده و از رييس هيات مديره فرصت بگيرد.

در صورتي که رسولي نژاد درخواست فتح‌الله‌زاده را بپذيرد وي به کارش در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مربي سابق دروازه‌بان‌هاي استقلال با انتقاد از هيئت مديره اين باشگاه گفت: اعضاي هيئت مديره باشگاه نبايد به فتح الله زاده بي حرمتي مي‌کردند.


 

  بهزاد غلامپور در مورد اتفاق هاي رخ داده در جلسه روز گذشته باشگاه استقلال اظهار داشت: قصد دفاع از شخص خاصي را ندارم. من از حق دفاع مي کنم و اينکه بايد حرمت ها حفظ شود. نحوه انتخاب امير قلعه نويي براي سرمربيگري فصل آينده استقلال از سوي هيئت مديره آن هم بدون اجازه علي فتح الله زاده که مديرعامل باشگاه بود نوعي بي حرمتي به فتح الله زاده محسوب مي شود.


وي ادامه داد: قصد دفاع از فتح الله زاده را ندارم بلکه منظورم اين است که هيئت مديره باشگاه بايد اصول ورزشي را رعايت کنند. انتخاب سرمربي از وظايف مديرعامل باشگاه است و حتي اگر يک چوب هم به عنوان مديرعامل بالاي سرباشگاه استقلال بود بايد حرمتش نگه داشته مي شد. اعضاي هيئت مديره باشگاه نتيجه اين بي حرمتي را خواهند ديد. در کار ورزش بايد حرمت کوچک‌تر و بزرگتر حفظ شود.


غلامپور تصريح کرد: وقتي اعضاي هيئت مديره اينگونه به مديرعاملي که دو فصل متوالي براي استقلال زحمت کشيد بي حرمتي مي کنند قطعا خودشان هم بي حرمتي خواهند ديد و روزگاري از روي سکوها شعار حيا کن رها کن را خواهند شنيد. من باشگاه استقلال را از بچگي دوست داشتم و به اين باشگاه علاقمندم و از سر دلسوزي اين حرف ها را مي زنم. برخي افراد به دنبال منافع خود در باشگاه استقلال هستند.


غلامپور در مورد انتخاب امير قلعه نويي گفت: قلعه نويي از قبل براي سرمربيگري استقلال انتخاب شده بود و هر فردي که مي خواهد به باشگاه استقلال خدمت کند ارزشمند است اما بازهم مي گويم که نحوه انتخاب او درست نبود بايد فتح الله زاده به عنوان مديرعامل حداقل در جريان انتخاب سرمربي قرار مي گرفت.


وي با اشاره به استعفاي جواد زرينچه از هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: کار زرينچه ارزشمند و اخلاقي بود زيرا او هم به نحوه انتخاب سرمربي اعتراض داشت.


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: غلامپور ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد جمله امیر مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد

 
به گزارش گل – امير قلعه‌نويي كه حالا به عنوان سرمربي استقلال مصاحبه مي‌كند در اولين گام بعد از توافق امروز با رئيس هيات مديره اعلام كرد كه باشگاه براي جذب بازيكنان و تقويت براي فصل آينده بايد وارد عمل بشود.
از دست ندهید

 
مظلومي:خواست خدا بود كه از استقلال برومفتح‌الله‌زاده مهره غيرقابل پيش بيني معادلات
 قلعه‌نويي مي‌گويد:«‌هنوز درباره بازيكنان به جمع بندي نرسيده‌ام اما به زودي ليست بازيكنان فصل بعد را اعلام مي‌كنم تا باشگاه براي جذب آنها وارد عمل بشود.» 
به گزارش سايت گل امير قلعه‌نويي كه نشان داده استاد بستن تيم است در گام اول بايد تكليف خود را با ستارگان استقلال روشن كند. بازيكناني كه حضور امير در باشگاه چندان خوشايندشان نيست و شايد سر از تيم‌هاي ديگر دربياورند چهره‌هايي مثل مهدي رحمتي و مجتبي جباري كه مصاحبه‌هاي تندي عليه قلعه‌نويي داشته‌اند. 

 
اگر قلعه‌نويي سرمربي استقلال شده باشد ممكن است جباري و رحمتي از جمع آبي‌پوشان جدا بشوند البته شايد هم اتفاقات آنطور كه به نظر مي‌آيد پيش نرود و طرفين به نفع يك تيم بهتر در سال اينده با هم مصالحه كنند. 
قلعه‌نويي درباره جلسه امروز مي‌گويد:« ما درباره مسائل مختلفي صحبت كرديم و در نهايت قرار بر اين شد كه من در خدمت تيم محبوبم باشم.» اين سومين حضور قلعه‌نويي در استقلال محسوب مي‌شود قلعه‌نويي در 2 مرتبه قبلي استقلال را به قهرماني رسانده است او مي‌گويد:« وقت كمي داريم و بايد كار را هر چه سريع‌تر آغاز كنيم. هدف ما اين است كه تيمي بسازيم كه دل 20 ميليون هوادار استقلال شاد بشود، تيمي كه مردم از من انتظارش را دارند و خودم هم از خودم توقع دارم.» 
يك نكته جالب در حرف‌هاي امير به آنجا برمي‌گردد كه وي گفته است:« به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد اين مساله مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد.
 قلعه‌نويي مي‌گويد:« من مي‌خواهم استقلال را از بعد تاكتيكي متحول كنم و يك تيم خيلي قدرتمند بسازم.» بعد از 4سال‌ موفقيت متوالي هواداران استقلال حرف امير قلعه‌نويي را راحت باور مي‌كنند. او قبلا هم از پس اين كار برآمده.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
نخستین تمرین تیم ملی بعد از بازی با آلبانی ، تحت تاثیر انتخاب سرمربی استقلال بود.جباری در تمرین عصر دوشنبه حسابی از هم تیمی هایش طعنه شنید. او شاید بعد از ۷ سال از استقلال برود
به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرآنلاین، تمرین عصر دوشنبه تیم ملی در زمین کمپ بشیکتاش درحالی آغاز شد که یک روز بعد از بازی سنگین دوستانه تیم ملی و آلبانی ، کروش تنها می خواست بازیکنانش ریکاوری کنند.

شروع این تمرین درست همزمان شده بود با اعلام خبر رسمی انتصاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید استقلال و این تیم که با داشتن ۵ ملی پوش ، بیشترین تعداد ملی پوشان را در میان همه تیم های لیگ برتری دارد در راس حرفهای قبل تمرین ملی پوشان قرار گرفت. حضور دوباره قلعه نویی در استقلال برای ۳ ملی پوش این تیم اهمیت ویژه ای دارد.


مهدی رحمتی ؛ گلر شماره یک تیم ملی اگرچه این اواخر تماس هایی با قلعه نویی داشته و روابط شان مثل نوروز به هم ریخته نیست اما به هر حال دو دعوای کلامی شدید را با سرمربی سابقش داشته. این دو از ابتدای امسال و بر سر تصمیم سید جلال حسینی برای انتقال به تراکتورسازی یا استقلال با هم به مشکل خوردند و تماس های تندی میان شان برقرار شد.

تا جایی که رحمتی در بازی برگشت با تراکتورسازی در تبریز ، می خواست برابر تیم قلعه نویی پنالتی بزند! او بعد از بازی نوروزی تیمش با نسف قارشی هم به شدت از قلعه نویی انتقاد کرد و گفت استقلال ارزانی این مربی که مدام افرادش با او تماس می گیرند و می گویند قلعه نویی بر می گررد و اول از همه رحمتی را بیرون می کند.

دیگر بازیکنی که حضور قلعه نویی در استقلال برایش اهمیتی ویژه دارد ، مجتبی جباری است. این دو هیچگاه با هم رابطه خوبی نداشتند و بارها با یکدیگر درگیری کلامی پیدا کردند. جباری هم در بازی استقلال و تراکتورسازی برخورد بدی را با قلعه نویی داشت و حالا با آمدن او حتی قبل از رحمتی ، این جباری است که باید به پیشنهاد قطری اش فکر کند.


آندو تیموریان هم دیگر بازیکنی است که با قلعه نویی خیلی میانه خوبی ندارد اگرچه مشکلی هم با این مربی تا به حال نداشته است اما تا به حال دوبار دعوتش را برای همکاری مشترک رد کرده است. یکبار برای سپاهان که ترجیح داد به تراکتورسازی برود و یکبار هم پیشنهاد تراکتورسازی که استقلال را به آن ترجیح داد.

بر همین اساس بود که با اعلام خبر حضور قلعه نویی در استقلال همه ملی پوشان از کریمی و نکونام گرفته تا جوانترهای تیم ، مدام خودشان را به این ۳ می رساندند و بازگشت ژنرال را به استقلال تبریک می گفتند!

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: مدیرعاملی فعلی باشگاه استقلال گفت:‌۳۰ درصد شانس مدیرعاملی باشگاه را دارم و این مسئله را به فرزامی هم گفتم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم/ استقلال را اروپایی می‌بندم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرویز مظلومی روز گذشته برنامه‌هایش را به هیئت مدیره باشگاه ارائه کرد و قلعه‌نویی هم امروز برنامه‌های خود را داد.

قلعه‌نویی گزینه جدی سرمربیگری استقلال است اما تا وضعیت مدیرعامل باشگاه به طور شفاف مشخص نشود نمی‌توان سرمربی انتخاب کرد. هر روز می‌گویند یکی می آید یکی می‌رود و هر روز هم یک مدیرعامل جدید رو می‌شود.

وی افزود: من هم امروز نقطه‌نظراتم را در جلسه هیئت مدیره گفتم و صحبت‌های شهریاری را هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گوش کردم هنوز انتخاب سرمربی قطعی نشده است.

وی در مورد اینکه خودش مدیرعامل است چرا سرمربی انتخاب نمی‌کند، گفت:‌ مدیرعاملی من با اما و اگر است و ممکن است من امروز یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کنم و مدیرعامل جدید بگوید او را نمی‌خواهم و اینگونه استقلال ضربه می‌خورد. با قلعه‌نویی هم صحبت شد، قرار شد او تا 2 روز آینده به طور مکتوب برنامه‌هایش را ارائه دهد. در نهایت با تدبیر وزیر مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود و روز شنبه استقلال هم مدیرعامل و هم سرمربی قطعی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه فضای جلسه چطور بود و آیا استعفا کرده یا نه گفت: من نمی‌توانم استعفا بدهم، مقابل این همه هوادار مسئول هستم و به خاطر آنها سخت‌ترین کارها را تحمل می‌کنم و به خاطر هواداران صحنه را خالی نمی‌کنم با کسی هم دعوا ندارم هیئت مدیره می‌تواند مدیرعامل انتخاب کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به عنوان مذاکره گروه 1+5 یاد کرده بودند، گفت: 1+5 می‌شود 6.من با نجف‌نژاد رفیق هستم و با رسولی‌نژاد هم تا یک هفته پیش خیلی رفیق بودم اما اطلاعات تحریک‌آمیز به او دادند و من هم نمی‌خواستم امروز به جلسه هیئت مدیره بیایم. من چسبیده به استقلال نیستم. من به حرمت هوادار در استقلال حاضرم اما رسولی‌نژاد به من گفت که در این جلسه شرکت کنم و به حرمت او آمدم.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه زرینچه به خاطر نحوه انتخاب قلعه‌نویی استعفا کرده است، گفت: من نظر خودم را گفتم و در مورد دیگران نمی‌توانم حرف بزنم. من آدمی منظم و علمی هستم که با برنامه‌ریزی اروپایی تیم را می‌بندم.

وی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد زوج فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشند، گفت: من این حق را برای باشگاه و قلعه‌نویی قائل شدم  گفتم شاید باشگاه نخواهد که من مدیرعامل باشم یا برعکس. بنابراین حرمت‌ها را حفظ کنیم روز شنبه تصمیم نهایی در مورد مدیرعامل و سرمربی گرفته خواهد شد.

وی افزود: باید برای دکتر عباسی رئیس مجمع باشگاه استقلال این حق را قائل باشیم که او انتخابش را انجام دهد. زیرا در قبال این انتخاب باید تاوان بدهد اگر فتح‌الله‌زاده خوب کار کند هیچ‌کس به وزیر ورزش نمی‌گوید دستت درد نکند اما وقتی که من خوب کار نکنم همه از او سؤال می‌کنند. بنابراین وزیر ورزش باید تدبیر کند به عقیده من مدیرعامل استقلال در حد یک وزیر و یا حتی بالاتر از وزیر است و باید با تدبیر انتخاب شود. اگر من را انتخاب نکنند می‌گوییم دمشان گرم. اینگونه نیست که اگر من باشم به‌به چه‌چه کنم و اگر نباشم علیه آنها صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه شهریاری امروز در هیئت مدیره برنامه‌هایش را ارائه کرد یا نه گفت:‌ پدرمان درآمد شهریاری یک ساعت حرف زد و من بین 8 تا 10 دقیقه صحبت کردم من به عنوان عضو هیئت مدیره حرف‌های او را گوش کردم.

وی در مورد شانس مدیرعاملی خود در باشگاه استقلال گفت: فرزامی گفته است من 5 درصد شانس مدیرعاملی دارم من به او گفتم حسین‌آقا اگر می‌خواهی بگویی درست بگو اگر من در هیئت مدیره یک آدم داشته باشم حداقل ۳۰ درصد شانس مدیرعاملی دارم چرا شانس من را خورده‌اید.

وی در مورد حضور اکبرپور و عنایتی در استقلال گفت: من در کار سرمربی دخالت نمی‌کنم و هرکس که سرمربی شد خودش می‌داند چه بازیکنانی به تیم بیاورد و مسئولیت فنی تیم هم با اوست.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه در سفر به ترکیه با وزیر ورزش لابی کرده است تا مدیرعامل بماند، گفت: من لابی نکردم زرنگ‌تر از این حرفها هستم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مشاور وزیر در وزارتخانه ورزش حضور داشته باشد، گفت: به من بگوید مشاور وزیر باشد به عنوان کارشناس هم کار می‌کنم اصلاً به من بگویند برو می‌روم البته سطح من بالاتر از این حرفهاست.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه سایت وزارت ورزش قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، گفت: سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند سوبرداشت شده است قلعه‌نویی اصلی‌ترین گزینه است و اکثریت اعضای هیئت مدیره دوست دارند قلعه‌نویی مربی شود اما باز هم می‌گویم سرمربی را مدیرعامل انتخاب می‌کند.

وی در مورد اینکه در دیدار ایران و آلبانی فتح‌الله‌زاده بیشتر از وزیر تشویق شد، گفت: این مسئله برای خودم عجیب بود به عباسی گفتم خداوکیلی من به این افراد پول نداده‌ام که من را تشویق کنند این مسئله خودجوش است و سفیر ایران خندید و گفت ما پول‌ها را دادیم تا شما را بیشتر تشویق کنند.

مدیرعامل فعلی استقلال در مورد اینکه امروز خیلی خوشحال هستید ظاهراً در این باشگاه خواهید ماند، گفت: من چه بروم چه بمانم خوشحالم.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.
    
به گزارش ایرنا: 'علی فتح الله زاده' در واكنش به خبر وزارت ورزش و جوانان كه 'امیر قلعه نویی' را سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی كرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می كند.

 
علی فتح الله زاده' دوشنبه شب پس از پایان جلسه هیات رییسه باشگاه استقلال تهران در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اعلام كرد: در تمام دنیا، سرمربی یك باشگاه را مدیرعامل انتخاب می كند.

 
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.

 
فتح الله زاده خطاب به رسانه ها گفت: باید دو روز دیگر صبر كنید تا تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید كه سرمربی تیم استقلال چه فردی است.

 
وی در ادامه افزود: روز یكشنبه 'پرویز مظلومی' و امروز 'امیر قلعه نویی' برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه كردند.

 
فتح الله زاده با تایید اینكه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه نویی است، اظهار داشت: اما از آنجا كه هنوز موضوع مدیرعاملی باشگاه استقلال شفاف نشده است و هر روز عده ای می گویند فرد دیگری است و یك روز بنده می شوم، باید صبر كنیم نخست تكلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص شود.

 
وی افزود: بحث امروز این بود كه اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری كنیم.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، امیر قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر ورزش و جوانان نیز در این دو روز تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص كند.

 
وی در خصوص وضعیت روانی حاكم بر جلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا كه ما چند ماه است داریم با همدیگر كار می كنیم.

 
فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل كنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

 
وی در ادامه در خصوص ارتباط خود با 'احمد رسولی نژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته ارتباط خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی كه در طول یك هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض كرد كه حاضر نبودم در این نشست شركت كنم.

 
وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم به این نشست بیایم.

 
مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم كه بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود كار كند.

 
وی گفت: اما هنوز زود است كه در خصوص استقلال تصمیم گیری كنیم و به نظر من باید تا روز شنبه هفته آینده صبر كنیم.

 
فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود به تركیه به همراه وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواستم عملكردم در استقلال را به دقت بررسی كند و اگر به این نتیجه رسید كه موفق بوده ام، بگذارد كار خود را ادامه دهم.

 
وی افزود: مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری كند.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: در هر حال اگر وزیر ورزش و جوانان نخواهد كه در این پست فعالیت كنم، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم كرد.

 
وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یكی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، 30 درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

 
وی افزود: به شخصه معتقدم مدیرعامل نباید در كار سرمربی تیم دخالت كند.

 
فتح الله زاده افزود: وزیر ورزش و جوانان قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری كار كن، اطاعت می كنم و اگر بگوید برو، می روم.

 
وی در واكنش به پرسش ایرنا در این باره كه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام كرده 'امیر قلعه نویی' هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته است، گفت: او به عنوان یك گزینه جدی مطرح است و اكثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تكلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می كند

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیر عامل استقلال معتقد است که قزل آلای لیگ برتر را در ترکیه به قلاب انداخته است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده در ترکیه برای دقایقی با جواد نکونام گفت و گو کرد. او بر این عقیده است که ماهی قزل آلای لیگ برتر را به قلاب انداخته است.


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: نکونام , استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم ابومسلم گفت: «تغییر مدیرعامل کنونی استقلال یک تصمیم سیاسی است.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج، خداداد عزیزی درباره اتفاقات مختلف درباره ابومسلم ، بحث حضور سردار صلاحی، مدیرعامل پیشین باشگاه پیام مشهد در استقلال، شرایط پرسپولیس در فصل گذشته، تیم ملی و ... نظراتش را ارائه داد.

 

* وضعیت ابومسلم چگونه است؟

- تا امروز کاری انجام نشده است. با این وجود امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که تا در بازی های فصل آتی مدعی شویم و به لیگ برتر بازگردیم. نباید زمان را از دست بدهیم.

 

* مشکلات مالی تان به کجا کشید؟

- هنوز به جمع بندی نرسیده ایم اما این موضوع برطرف خواهد شد. فکر می کنم با بازگشت مهاجرانی مشکلات رفع می شود.

 

* از بحث احتمال حضور صلاحی در استقلال خبر دارید؟

- نه، خبر نداشتم.

 

* به نظر شما آیا او می تواند در استقلال موفق باشد؟

- ملاحی یک سال در پیام مدیریت کرد و سابقه این کار را دارد. عملکردش در آن سال بد نبود اما به نظرم مدیریت در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم ها فرق دارد.

 

* به نظرت تغییر فتح الله زاده در مقطع کنونی با توجه به عملکردش در دو فصل گذشته اقدام درستی است ؟

- متاسفانه آنچه به صلاح فوتبال است انجام نمی شود. تصمیمیاتی که گرفته می شود کاملا سیاسی است و به نظرم برداشتن امثال فتح الله زاده و قطع همکاری آن ها سیاسی است. متاسفانه در ورزش ما به عملکرد نگاه نمی کنند و به یک باره می گویند فردی برود و فردی بیاید. آقایان بدون آنکه عملکرد فردی را بررسی کنند، تغییر ایجاد می کنند.

 

* به نظرت استقلال در فصل گذشته چطور بود؟

- از آغاز فصل مشخص بود از بین استقلال یا سپاهان یکی قهرمان می شود. استقلال از نظر بازیکن نسبت به سپاهان برتری داشت اما تیم اصفهانی عملکرد بهتری داشت و حضور کرانچار این تیم را دگرگون کرد. سپاهان استحقاق قهرمانی را داشت.

 

* برخی بر این باورند استقلال در فصل گذشته درگیر بحث بازیکن سالاری شد. این موضوع را قبول داری؟

- از بیرون مجموعه نمی شود اظهارنظر کرد و باید در تیم بود تا اظهارنظر دقیق کرد.

 

* این موضوع بیشتر شامل حال جباری می شد. شما اگر جای مظلومی بودید چه می کردی؟

- هر مربی یک روش برخورد می کند. مظلومی یک جور برخورد می کند و من یک شکل دیگر. باز هم نمی شود اظهارنظر کرد.

 

* پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

- این تیم فصل اسفناکی را پشت سرگذاشت. خیلی وقت ها می شد که من دلم برای این تیم می سوخت. بیچاره هواداران پرسپولیس چه کشیدند. باید مدیریت تمام تلاشش را بکند تا فصل بعد شرایط عوض شود.

 

* فکر می کنید فصل خوب با دنیزلی محقق می شود؟

- به طور حتم اگر دنیزلی هر تیمی را از آغاز به دست بگیرد، شرایط فرق می کند. او در سال دوم قطعا موفق تر خواهد بود.

 

* چه پیش بینی از عملکرد تیم ملی در راه صعود به جام جهانی برزیل داری؟

- شرایط صعود نسبت به گذشته آسان تر شده است. تیم ملی در بدترین شرایط هم صعود می کند و اطمینان دارم کی روش تیم ملی را به برزیل می برد.

 

* فکر می کنید چه تیمی قهرمان یورو می شود؟

- قابل پیش بینی نیست ولی بین اسپانیا یا آلمان یکی قهرمان می شود.


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: خداداد عزیزی , فتح الله زاده ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اعضاي هيأت مديره باشگاه استقلال در شرايطي مقابل خبرنگاران قرار گرفتند که در نشست عصر يکشنبه خود تکليف سرمربي را مشخص کردند و در مورد مدير عامل نيز تصميماتي گرفتند اما در اظهاراتشان خلاف اين رفتار کردند.


 

    به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اي که قرار بود عصر يکشنبه برگزار شود و منجر به انتخاب سرمربي و مديرعامل فصل آينده آبي پوشان شود، بنا بر اعلام رسمي اعضاي حاضر در آن هيچ دستاوردي در اين موارد نداشت و قرار شد تا روز چهارشنبه تکليف مديرعامل و سرمربي مشخص شود، اين در حالي است که در اين جلسه در هر دو مورد تصميم گيري شده است!


زماني که اعضاي هيئت مديره يکي پس از ديگري از محل نشست در وزارت ورزش خارج شدند جمع پرتعدادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف را برابر خود ديدند و در شرايطي که راه فراري نداشتند - که البته دو عضو هيئت مديره از درهاي مخفي رفتند تا با خبرنگاران روبرو نشوند - به سوالات پرتعداد آنها در مورد نتايج جلسه پاسخ دادند.


 اما نکته جالب در مورد اعضاي هيئت مديره اينکه از بين آنهايي که مصاحبه کردند، هيچ وجه اشتراکي در اظهارات وجود نداشت و تناقضي کاملا آشکار به چشم مي آمد. عبدالرضا ساور که بنا بر اعلام خودش خيلي در جريان امور نبود در پاسخ به پرسش خبرنگاران اعلام کرد که در اين جلسه در مورد سرمربي و مديرعامل صحبتي نشد.


اين در حالي بود که جواد زرينچه به صراحت اعلام کرد که گزينه هاي سرمربيگري و مدير عاملي را بررسي کرديم. اين عضو هيئت مديره حتي از خاوير کلمنته به عنوان گزينه خارجي نيمکت استقلال نيز نام برد و از صلاحي، شهرياري، کردنوري و اميدواررضايي به عنوان گزينه هاي مديرعامل نام برد.


حسين فرزامي هم اظهاراتي متناقض با بقيه داشت و اعلام کرد که در اين جلسه پيرامون سرمربي و مديرعامل تصميم گيري نشد و همه چيز را بايد از رسولي نژاد رئيس هيئت مديره پرسيد که در جريان امور است. يوسف نژاد هم ترجيح داد از در ديگري برود تا با خبرنگاران روبرو نشود. رسولي نژاد هم با انجام مصاحبه اي کوتاه و البته مبهم با سايت وزارت ورزش و جوانان خود را از رويارويي با خبرنگاران محروم کرد!


اين در حالي است که برخي اعضاي هيئت مديره در صحبت هاي خصوصي و غير رسمي خود از تصميم گيري براي انتخاب سرمربي فصل آينده در جلسه عصر يکشنبه خبر دادند. در اين مورد گفته مي شود اعضاي هيئت مديره حضور اميرقلعه نويي در کادر فني استقلال را قطعي کرده اند و قرار است تا زمان انتخاب مدير عامل يکي از اعضاي هيئت مديره - که احتمالا احمد رسولي نژاد خواهد بود - امور باشگاه را در اختيار بگيرد.


انتخاب مدير عامل و سرمربي از وظايف مشخص هيئت مديره يک باشگاه است و معمولا براي اظهار نظر در مورد آن نبايد خساست به خرج داد اما مشخص نيست اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال چرا پنهان کاري را در دستور کار خود قرار داده بودند و با اظهاراتي متناقض نخواستند واقعيت را به زبان بياورند. شايد همراهي علي فتح الله زاده با وزير ورزش و جوانان در ترکيه و احتمال رايزني براي ماندن، اعضاي هيئت مديره را برآن داشت تا با چاشني احتياط در مورد انتخاب مدير عامل حرف بزنند!


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: استقلال , ,
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

فريدون زندي از تيم ملي فوتبال ايران خداحافظي كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالی‌که تیم ملی ایران اردوی آماده‌سازی خود را برای مصاف با ازبکستان در کمپ بشیکتاش ترکیه دایر کرده است، ظهر امروز فریدون زندی پس از جلسه‌ای که با کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی داشت، از تیم ملی خداحافظی کرد.

زندی در این خصوص اظهار داشت: بعد از بازی با آلبانی جلسه‌ای با آقای کروش داشتم و از ایشان خواستم تا با توجه به پتاسیل بازیکنان جوان ایران اجازه خداحافظی از تیم ملی را به من بدهند، فکر می‌کنم در این برهه حساس، تیم ملی به بازیکنان جوان‌تر نیاز دارد تا در جام‌جهانی بتواند موفق عمل کند. خوشحالم که آقای کروش صحبت‌هایم را قبول کرده و خواسته‌ام را پذیرفتند. ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و تیم ملی امیدوارم که ملی‌پوشان جوان بتوانند تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی و موفقیت در این بازی‌ها همراهی کنند.

زندی فردا شب به ایران باز می‌گردد.

 


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , تیم ملی , کارلوس کیروش , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: زندی ,
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دو بازیکن پیشین استقلال که در تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز بازی می کردند با تیم آبی پوش تهرانی قرارداد داخلی امضا کردند.
به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده که ظاهرا آخرین روزهای مدیریتش در باشگاه استقلال را سپری می کند در گفتگو با مهر تاکید کرد که با دو بازیکن به توافق رسیده و با دو بازیکن نیز وارد مذاکره شده است و تا روزی که در این باشگاه حضور دارد با تمام توان کار خواهد کرد.

مهر کسب اطلاع کرد که مدیر عامل باشگاه استقلال پس از مذاکراتی که با رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور داشته است با این دو بازیکن برای فصل آینده به توافق رسیده و قرارداد چهار برگی داخلی را نیز با این بازیکنان امضا کرده است. اکبرپور فصل گذشته در تیم تراکتورسازی تبریز بازی کرد و رضا عنایتی نیز یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان صبای قم بود.

قرار است امروز یکشنبه نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای تعیین مدیر عامل و سرمربی آبی پوشان برگزار شود. به نظر می رسد با توجه به تشدید شدن اختلافات بین علی فتح الله زاده و احمد رسولی نژاد، مدیر عامل جدیدی روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال بنشیند و فتح الله زاده دوباره از استقلال برود.

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
تاریخ : یک شنبه 7 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل باشگاه استقلال مي‌گويد که اگر جاي رئيس هيئت مديره اين باشگاه بود فتح‌الله‌زاده را روي چشمش مي‌گذاشت.



   به گزارش خبرگزاري فارس،


* شما به خودتان لقب مديرعامل موفق مي‌دهيد يا ناموفق؟


من فکر مي‌کنم جواب اين سؤال را خود شما بايد بدهيد. تيمي که قهرمان جام حذفي ايران شده و در جام ديگر مقام سوم را بدست آورده موفق بوده يا نه؟


* جام حذفي به اندازه ليگ اهميت دارد؟


وقتي AFC مي‌خواهد سهميه آسيايي بدهد اول تيم قهرمان ليگ و بعد قهرمان جام حذفي را مي‌خواهد و پس از آن اولويت را به تيم دوم ليگ مي‌دهد. ما سال گذشته دوم شديم اما براي آنکه به آسيا راه پيدا کنيم در دو بازي پلي‌آف به ميدان رفتيم.


* ولي قبول داريد در جام حذفي تيم‌هايي بازي مي‌کنند که زياد در سطح بالا نيستند.


چرا شما آن سوي قضيه را نگاه نمي‌کنيد،‌ تيم‌هاي مثل تراکتورسازي و سپاهان مقابل همين تيم‌هاي سطح پائين حذف شدند. جام حذفي اهميت خيلي زيادي دارد. بعد از قهرماني در ليگ معتبرترين رويداد قهرماني در جام حذفي است.


* امسال کارنامه خودتان را در باشگاه استقلال موفق مي‌دانيد يا ناموفق؟


چون ما امسال تيم را کهکشاني بستيم همه مي‌گويند بايد دو جام مي‌گرفتيم که البته حق هم دارند اما اگر حاشيه‌هاي نابجا وارد تيم ما نمي‌شد، جام دوم را هم به راحتي مي‌گرفتيم.


* دو موضوع مهم به عنوان انتقاد از شما مطرح مي‌شود، اول اينکه با جدايي فرهاد مجيدي موافقت کرديد، چرا؟


شما مي‌توانيد حتما تاييد کنيد که با بودن مجيدي ما موفق مي‌شديم؟ فرهاد مجيدي در 7 بازي استقلال موفق به گلزني نشد و هنگامي که به قطر هم رفت در ابتدا همين شرايط داشت. او بازيکن بزرگي است اما با رفتن او به لحاظ گلزني کم نياورديم. متاسفانه خط هافبک ما از کار افتاد نه خط حمله استقلال. من اعتقاد دارم خط هافبک تيم ملي ايران هم با مصدوميت جباري، حيدري و تيموريان از کار افتاد. حال شما به اين 3 نفر فرهاد مجيدي را هم اضافه کنيد. شما ديديد وقتي اين 3 نفر به ترکيب برگشتند به همه تيم‌ها 3 تا 3تا زديم.


مجيدي بسيار مؤثر بود ولي حرف شما را قبول ندارم. در قديم يک مو از سبيل گرو مي‌گذاشتند و حرف‌ها را نوعي قول حساب مي‌کردند. وقتي من با اين شرط فرهاد مجيدي را به استقلال آوردم چطور مي‌توانستم به او اجازه ندهم که نرود.


* انتقاد دوم مماشات شما با بازيکني مثل جباري است، چرا ابتدا گفتيد که با او برخورد مي‌کنيد اما اين کار را نکرديد.


زماني اقتدار مربوط به مدير باشگاه است و زماني هم به سرمربي برمي‌گردد. من پرويز مظلومي را صدا کردم و گفتم، شما مي‌خواهيد که جباري را محروم کنيم يا نه، ايشان گفت: در ازبکستان تيموريان، عمران‌زاده و حمودي را در اختيار ندارم. اگر جباري هم نباشد، همان جا حذف مي‌شويم. اينجا بحث يک تيم ايراني مقابل يک تيم خارجي بود. وقتي سرمربي به بازيکن احتياج دارد، من قبول مي‌کنم.


وقتي در زمين بازي خطايي صورت مي‌گيرد، داور آوانتاژ و بعدا کارت زرد را نشان مي‌دهد. من هم همين کار را کردم. در آن لحظه آوانتاژ دادم اما الان برخورد مي‌کنم. متاسفانه ما را مظلوم جلوه دادند. من نامه را نوشتم و او را به کميته انضباطي فدراسيون معرفي کرديم. چه کسي گفته که جباري را بخشيدم؟


* سؤال ديگري که مطرح مي‌شود اين است که چرا ابتداي فصل گذشته با امير قلعه‌نويي ناهار صرف کرديد؟


جالب است، يک موقع من را مي‌کوبند که چرا با قلعه‌نويي ناهار خوردم و يک موقع هم مي‌گويند چرا او را انتخاب نکردي. اين حاشيه‌ها هميشه درست مي‌شود. اصلا شما به من بگوئيد وقتي در يک خانواده خواهر و برادر با هم اختلاف پيدا مي‌کند وظيفه يک پدر چيست؟


* اما اين مسئله باعث ايجاد حاشيه ‌شد.


عملا اين مسئله اتفاق نيفتاد. من 2 سال با پرويز مظلومي قرارداد بستم و تا پاي قراردادم ايستادم. پس قبول کنيد که در حرفم تغيير ايجاد نشده. خيلي‌ها مي‌گفتند اگر تغييرات ايجاد کنيد استقلال بهتر نتيجه مي‌گيرد اما من پاي سرمربي تيمم ايستادم. حالا که پاي حرفمان ايستاده‌ايم، جور ديگري ما را مي‌زنند.


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: فتح الله زاده , استقلال , قلعه نویی ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
پسر مرحوم ناصر حجازی گفت: «حتما بازیکنان استقلال بیزینس و خانواده هایشان بودند که به مراسم ختم پدرم نیامدند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، مراسم سالگرد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال روز پنجشنبه در بهشت زهرا برگزار شد. چهره‌های سرشناسی در این مراسم حضور داشتند. نکته تعجب‌آور اما غیبت بازیکنان استقلال در این مراسم بود که حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد.
آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی در پاسخ به این سوال که آیا از غیبت بازیکنان استقلال در مراسم سالگرد پدرتان ناراحت نیستید گفت: «این موضوع برای من اهمیتی ندارد و مهمترین چیز حضور گسترده مردم در این مراسم بود. آنها با حضور در بهشت زهرا ما را شرمنده خودشان کردند. حتما بازیکنان استقلال درگیر بیزینس و خانواده‌هایشان هستند که به این مراسم نیامدند ولی همین که بسیاری از مردم با اتوبوس از شیراز، اهواز، تبریز و شهرهای دیگر به تهران آمدند بسیار با ارزش است.»
حجازی در مورد وضعیت کادر فنی استقلال برای سال آینده اظهار داشت: «من در این مورد خبر خاصی ندارم. در حال حاضر خودم 2 پیشنهاد از لیگ دسته اول دارم و به این فکر می‌کنم که به عنوان سرمربی کار کنم. البته این به شرطی است که شرایط کار کردن برایم مهیا باشد و بتوانم کار مفیدی انجام داده و نتیجه خوبی بگیرم.»
از حجازی در مورد شایعه حضور قلعه‌نویی در استقلال سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب داد: «من هیچ گونه اطلاعی از باشگاه استقلال ندارم. در ضمن هنوز وضعیت کادر فنی و مدیرعامل مشخص نیست. من هم منتظر ماندم تا تکلیف همه چیز مشخص شود و فعلا هیچ خبری ندارم.»
 


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ناصرخان حجازی , ,
برچسب‌ها: حجازی , ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم اما او از ما خواست صبر کنیم.
به گزارش مشرق، غلامحسین فرزامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین تغییر و تحولات و شایعاتی که پیرامون باشگاه استقلال وجود دارد، اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما در مرحله فال و تماشا هستیم. هر کس بتواند از لحاظ سرمربیگری، خوب یار بگیرد برنده است. تا زمانی که سرمربی تیم معرفی نشود نمی‌توان جواب داد و فکر می‌کنم باید تا چند روز آینده منتظر بمانید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی فتح الله زاده به گوش می‌رسد تصریح کرد: منظور شما از جدا شدن چیست؟ استقلال یک باشگاه است که هیئت مدیره دارد و ممکن است مدیرعامل از داخل هیئت مدیره و برخی اوقات از بیرون انتخاب شود. فتح الله زاده عضو هیئت مدیره است و شاید استعفا بدهد و شاید هم در کنار ما بماند. اگر اتفاقی بیفتد آن را اعلام خواهیم کرد.

فرزامی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه‌نویی در این باشگاه به گوش می‌رسد گفت: من از طرف هیئت مدیره با قلعه نویی مذاکره کردم. قلعه نویی به من گفت تو کاپیتان من بوده‌ای و اجازه بده اکنون جواب ندهم. او اعلام کرد نمی‌داند تکلیفش‌ چیست ولی از ما خواست صبر کنیم و هنوز معلوم نیست به استقلال بیاید یا خیر. این مسئله یک مثل انار در بسته است و نمی‌شود آن را تحلیل کرد.

وی در خصوص اینکه با این اتفاقات شانس مظلومی و قلعه نویی برای حضور در استقلال یکسان است، عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و نمی‌شود به یکباره تصمیم گرفت. باید بیشتر صحبت و همه چیز را بررسی کنیم. مظلومی 2 سال است که در استقلال است و نتایج بدی نگرفته و هر جا باشد یک استقلالی می‌ماند.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نظری جویباری به عنوان مدیرعامل جدید استقلال فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: در این خصوص خبری ندارم ولی همه چیز در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت مشخص می‌شود.

 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , استقلال , ,
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
علی فتح الله زاده که مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را بر عهده داشت، در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، به طور رسمی استعفا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، علی فتح الله زاده که در فصل گذشته مدیریت عامل باشگاه استقلال تهران را برعهده داشت، در نامه ای که برای محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد، به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.
این اتفاق در حالی روی داد که از مدت ها قبل شائبه هایی در مورد تغییرات در راس این باشگاه پرطرفدار به گوش می رسید. در این بین، اظهارات رسولی نژاد (عضو هیئت مدیره استقلال و معاون وزیر ورزش) در کوران دیدارهای هفته های پایانی مبنی بر تحولات در راس این مجموعه، موجب ایجاد حواشی زیادی شده و این تیم را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود.
فتح الله زاده در حالی از این باشگاه جدا می شود که استقلال در این فصل توانست عنوان نخست جام حذفی را از آن خود کند. این تیم آبی پوش در لیگ برتر نیز بر سکوی سوم ایستاد و در روز آخر، از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند. این تیم در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سپاهان اصفهان (قهرمان این دور لیگ برتر و تنها تیم ایرانی باقی مانده در رقابت های قاره ای) شکست را در فولاد شهر پذیرا شد.
در روزهای اخیر، ورزش کشور شاهد تغییر در برخی بخش های خود نیز بود که با شگفتی کارشناسان و دلسوزان مواجه شده بود. اکنون، به نظر می رسد این تیم پرهوادار نیز با تحولاتی این چنینی مواجه است.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: بین دروازه‌بان و سرمربی استقلال درگیری لفظی پیش آمد.

خبرگزاری فارس: درگیری رحمتی و مظلومی/دروازه‌بان استقلال خواهان تعویض حمودی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی که استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سپاهان عقب افتاده بود مظلومی تصمیمی برای تعویض نداشت. مهدی رحمتی که متوجه چنین چیزی شد از سرمربی تیم خود خواست علی حمودی را تعویض کند چرا که روحیه او پایین آمده بود؛ اما مظلومی چنین قصدی نداشت.

 

همین مسئله باعث ناراحتی شدید رحمتی شد و در شرایطی که می خواست کنار زمین برود تا بگوید وی را تعویض کند؛ عمران زاده، منتظری و تیموریان جلوی رحمتی را گرفتند تا آرام شود. این اتفاقات در حالی رخ می داد که هواداران سپاهان به شدت علیه رحمتی شعار می دادند و او را هو می کردند.

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال تاکید کرد که این تیم در بازی با سپاهان از تمرکز کافی برخوردار نبود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، مجتبی جباری پس از شکست 2 بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت:‌ «تمرکز لازم را نداشتیم. در بازی‌های آسیایی در اکثر مسابقات توپ و میدان دست ما بود و در این مسابقه هم همین طور بود اما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. تیم خسته بود و اگر در شرایط دیگری بازی می‌کردیم برنده می‌شدیم.»
هافبک استقلال در خصوص اینکه مهدی رحمتی در نیمه اول قصد داشت تعویض شود و چرا وی به عنوان کاپیتان تیم جلوی این مسئله را می‌گرفت، اظهار داشت: «بازیکن در زمین ممکن است اتفاقاتی برایش رخ دهد و من به عنوان کاپیتان تا جایی که از دستم بر می‌آید سعی می‌کنم بازیکنان را آرام کنم و رابط خوبی بین نیمکت و زمین باشم. کاپیتان تا حدی می‌تواند بازیکنان را کنترل کند و هر کس کار خودش را می‌کند.»
جباری تاکید کرد:‌ «فصل خوبی داشتیم و لحظات خوبی را رقم زدیم. در طول فصل انسجام خود را حفظ کردیم اما در این مسابقه تمرکز خود را از دست دادیم و شرایط آمادگی نداشتیم.»
 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , رحمتی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال با انتقاد شديد از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر سال آينده در استقلال بمانم، با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي پس از شكست تيمش برابر سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد شديد از برخورد برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم يك تسويه حساب اساسي انجام مي‌دهم و با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم. يك عده تماشاگر ، ديگر شورش را در آورده‌اند. روساي آن‌ها نيز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هيات مديره باشگاه و يا حتي به نيروي انتظامي معرفي مي‌كنم.

وي ادامه داد: مشكلات تيم بايد برطرف شود تا من يا نفر بعدي كه به تيم مي‌آيد كارش را بهتر انجام دهد. در بازي روز سه‌شنبه حق سپاهان پيروزي بود. اين برد و باخت‌ها هميشه در فوتبال بوده است، ولي ما در طول سال و به رغم مشكلاتي كه داشتيم براي رسيدن به اين جايگاه زحمت كشيده‌ايم.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش تمام تلاش خود را براي پيروزي انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازي كرديم، اما نتوانستيم گل بزنيم و اين يعني مشكل از سيستم‌ از بازي ما نبوده است، بلكه كل تيم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌اش براي آينده چيست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اينك بايد صبر كنم و ببينم كه سيستم‌ جديد با اين مدير يا مدير ديگر من را مي‌خواهد يا نه تا درباره‌اش صحبت كنيم. من دو سال در استقلال زحمت كشيده‌ام و تلاشم را كردم.

مظلومي در ادامه و با اشاره به شعارهاي شديد برخي از تماشاگران عليه مهدي رحمتي، خاطر نشان كرد: براي من جاي تاسف داشت كه از دقيقه يك عليه رحمتي به شدت شعار داده مي‌شد و از دقيقه ۳۰ مي‌خواستند كه او را تعويض كنند. رحمتي در اواخر بازي چشمانش گريان بود. واقعا يك برد ارزش اين كارها را دارد؟ رحمتي تصور مي‌كرد كه اين رفتار تماشاگران عمدي است، اما من با او موافق نبودم، ولي با اين حال تصور نمي‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.

سرمربي استقلال در ادامه و در واكنش به اين حرف كه مي‌گويند قلعه نويي و دايي منتظر نتيجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكليفشان براي پيوستن به استقلال و تراكتورسازي مشخص شود، خنديد و گفت: من به اين مسايل توجهي نمي‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشيده‌ام و اينك هم اگر مرا بخواهند مي‌مانم و در غير اين صورت مي‌روم. نيازي هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شايعه سرمربيگري قلعه‌نويي در هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال مطرح شد.


 

   به گزارش خبرگزاري فارس، هواپيماي حامل اعضاي تيم استقلال در فرودگاه مهر آباد روي زمين نشست و در حالي که هنوز هيئت مديره استقلال براي مشخص شدن وضعيت اين تيم تشکيل نشده و با توجه به اينکه خبرنگاران زيادي همراه کاروان استقلال هستند در هواپيما شايعات زيادي مبني بر حضور امير قلعه نويي به عنوان سرمربي فصل آينده آبي پوشان مطرح شد و حتي اين صحبت نقل حرف بازيکنان هم بود.


اين شايعه در شرايطي مطرح شده که علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه به همراه حسين فرزامي عضو هيئت مديره شب گذشته با اتومبيل به تهران بازگشته اند.


از بين بازيکنان نيز مجتبي جباري، خسرو حيدري، تيموريان، شيرزاد، شريفات با اتومبيل شب گذشته به تهران بازگشتند.


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

استقلال لیگ را به خاطر یک امتیاز از دست داد , مرحله یک هشتم قهرمانی باشگاههای آسیا را از دست داد به خاطر هیئت مدیره ای که هر کدام می خواهند اعلام حضور کنند , تیمی که نتایج معقولی گرفته و در کورس قهرمانی است چرا باید صحبت از تعویض مربی و مدیر بوجود بیاید . این آقایان و امثال ایشان همیشه به استقلال ضربه زده اند . اگر قرار است هر تغییری در باشگاه اتفاق بیفتد نباید در 4 هفته مانده به آخر لیگ که تیم در کورس قهرمانی است اعلام شود . آقایان خودتان را اگر کنترل می کردید الان استقلال نمی باخت چون استقلال چیزی از تیم اصفهانی کم نداشت . چرا باید این همه هوادار توهین و حرفهای جانبدارانه گزارشگر اصفهانی را تحمل کنند . تیم اصفهانی بدلیل عدم وجود حاشیه های مخرب برنده شد و استقلال به حاشیه ها و هیئت مدیره اش باخت . اقایان دست شما درد نکند که دوباره حسرت را به دل ایه همه هوادار گذاشتید. خسته نباشید . رقابت استقلال و تیم اصفهان در شرایط برابر نبود. استقلال همیشه قهرمانی و دوستت داریم.


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
برخی بازیکنان استقلال از مهاجم سابق تیم حمایت کردند تا شرایط برای بازگشت وی مهیا شود.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال زمانی که از این تیم جدا شد حرف و حدیث های بسیاری را همراه خود داشت. چرا که هواداران و برخی اعضای تیم تنها علت جدایی او از استقلال را رسیدن به پول بیشتر می دانستند. حتی برخی اعضای استقلال مدعی شدند که فرهاد مجیدی به خاطر دریافت مبلغی هنگفت، نزدیک به سه میلیارد تومان، جمع آبی ها را ترک کرده و دخترش را بهانه قرار داده است.
اما اخیرا چند بازیکن تیم استقلال از این بازیکن حمایت کرده اند و از کادر فنی و مسئولین خواسته اند که برای بازگشت مجیدی به تیم تلاش کنند. خسرو حیدری که دوست صمیمی فرهاد مجیدی است از جمله این بازیکنان است. آنها به مربیان اعلام کرده اند که این مهاجم به خاطر پول از استقلال جدا نشده است و مشکلاتی وجود دارد که فرهاد مجیدی را ناچار به جدایی کرد.
گفتنی است، فرهاد مجیدی پس از دیدار الغرافه مقابل الهلال که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شد اعلام کرد که قصد دارد به استقلال بازگردد. اما حرف و حدیث های مطرح شده در زمان جدایی او از استقلال عاملی شده که شرایط بازگشت وی به استقلال با مشکل روبرو شود


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , مجیدی , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
محمد خرمگاه چند روز قبل در مورد اتفاقات باشگاه استقلال مصاحبه کرده بود.
به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرآنلاین،کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران محمد خرمگاه را در کمپ تیم‌های ملی دید و از او خواست که دیگر در مورد باشگاه‌ها صحبت نکند. خرمگاه که مربی تیم زیر ۲۲ سال ایران است،
چند روز قبل در مورد اتفاقات باشگاه استقلال صحبت کرده بود. کروش که از مصاحبه خرمگاه ناراضی است به او گفت: «تو مربی تیم ملی زیر ۲۲ سال هستی. در شان یک مربی نیست که درباره یک باشگاه صحبت کند. دیگر این رفتار را تکرار نکن.»

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , کارلوس کیروش , ,
برچسب‌ها: خرمگاه , استقلال , کروش ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم تیم فوتبال الغرافه قطر گفت: سال آخر دوران بازی‌ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
ورزش۳: فرهاد مجیدی قبل از دیدار بازی تیمهای الغرافه قطر و الهلال عربستان در ریاض و در جمع خبرنگاران عربستانی درباره ادامه همکاری و پیشنهاد جدید الغرافه گفت: هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام اما بنا به علاقه و احساس دین به استقلال و هواداران آن، سال آخر دوران بازی‌ام را در استقلال خواهم بود و با پیراهن آبی این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

مجیدی در این مصاحبه از الهلال به دلیل آبی پوش بودن آن و سامی جابر (بازیکن سابق و مدیرتیم کنونی الهلال) بعنوان تیم و بازیکن دوست داشتنی عربستان یاد کرده بود که هواداران الهلال در جریان دیدار این تیم با الغرافه قطر، فرهاد مجیدی را مورد تشویق قرار دادند.

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , ,
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره مسایل مختلف از جمله حضور در امارات، ‌بازگشت به ایران و تیم ملی به اظهار نظر پرداخت.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، ایمان مبعلی درباره وضعیتش در تیم الشارجه گفت: «از این تیم جدا شدم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. دو، سه‌ هفته ‌ای است که مصدومیتم تمام شده و منتظرم ببینم که شرایط چگونه پیش خواهد رفت. انتخاب الشارجه تصمیم اشتباهی بود و من به این دلیل این تصمیم را گرفتم که فکر می‌کردم که تیم خوبی است، اما وقتی قرارداد بستم متوجه شدم که تنها دو، سه بازیکن را می‌شناسم و بقیه بازیکنانی هستند که از لیگ دسته دو به این تیم آمده‌اند.»
مبعلی درباره دلیل وضعیت نابسامان شارجه در رقابت‌های این فصل امارات، گفت: «تیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت، چهار بار مربی عوض شد. من امسال از لحاظ بدنی در بهترین شرایط بودم و با تمام وجود تمرین می‌کردم. تا وقتی که در تیم بودم الشارجه در رده هشتم یا نهم قرار داشت. نمی‌خواهم بگویم که رفتن من باعث بحرانی شدن شرایط شد، اما پس از جدایی من الشارجه از 12 بازی یک مساوی و 11 باخت به دست آورد و به رده انتهای جدول رفت. تمام امید آن‌ها جام حذفی بود که آن را هم با شکست در مرحله نیمه نهایی مقابل الجزیره از دست دادند.»
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: مبعلی , استقلال , الشارجه ,
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 مهاجم سپاهان از سالی که همراه این تیم سپری کرده راضی است و می‌گوید بعد از بازی مرحله یک هشتم نهایی تیمش در لیگ قهرمانان برای فصل بعد تصمیم می‌گیرد. سید مهدی سیدصالحی درباره سپاهان می‌گوید: «سپاهان برای قهرمانی بسته نشده بود و بازیکنان خوبی را از دست داد اما استخوان بندی تیم حفظ شد و همین موضوع به ما کمک کرد تا در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. یکی از اصلی ترین عواملی که به سپاهان برای قهرمانی کمک کرد همدلی و اتحاد بین بازیکنان بود.» مهاجم سپاهان درباره بازی با الاهلی هم اینطور می‌گوید: «سپاهان تنها با برد در این بازی صدرنشین می‌شود و به همین دلیل حتما باید الاهلی را ببریم. در ورزشگاه خودمان محکوم به برد هستیم چون می‌خواهیم به‌عنوان تیم اول صعود کنیم.» سیدصالحی درباره اینکه «چقدر احتمال دارد به استقلال برگردد؟» می‌گوید: «خودم هم شنیده‌ام در لیست استقلال هستم اما فعلا درگیر بازی‌های آسیایی سپاهان هستم و نمی‌توانم تصمیم بگیرم. من هنوز از سال گذشته از استقلال طلبکار هستم و حتی یک هزار تومانی هم از این تیم نگرفتم. به احترام فتح‌ا... زاده شکایت نکردم اما باید تکلیف این موضوع هم معلوم شود.»


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: سید صالحی , استقلال ,
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مصطفي سيفي هافبک تيم مس کرمان يکي از گزينه هاي استقلال براي فصل آينده است و آبي ها او را براي فصل آينده در ليست خود قرارداده اند .


 

سيفي دو سال در مس با مظلومي همکاري داشته است و فصل گذشته نيز مظلومي سعي زيادي براي جذب او کرد اما بدليل قرارداد با مس نتوانست وي را جذب کند. سيفي سال خوبي در مس نداشت و در تلاش براي جدايي از جمع نارنجي پوشان است. اين شاگرد سابق فيروز کريمي قطعا فصل آينده به تيم ديگري خواهد رفت. او قبل از مصدوميت در فهرست کي روش قرار داشت و در دو اردو با تيم ملي بود


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: صیفی ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
روز گذشته فرهاد مجیدی با الغرافه پس از شکست تیم السد قهرمان جام امیر قطر شدند.
 
 
 
 

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , استقلال , الغرافه , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

دوباره بازيهاي ليگ تمام شد و افسوس قهرماني براي استقلال و پرسپوليس ماند. رقابت بين استقلال ,پرسپوليس و سپاهان نا برابر است. در زمين بازي سپاهان خوب بازي كرد, استقلال هم خوب بازي كرد ,بگذريم از پرسپوليس كه فصل بدي را پشت سر گذاشت كه آنهم دلايل بسياري هم در خارج زمين هم  داخل زمين داشت. رقابت نابرابر از آن جهت كه دو تيم تهراني دستخوش حاشيه هاي ناخواسته اي مي شوند كه افراد بد سرشت  به اين دو تيم وارد مي كنند . اين حاشيه ها براي سرخپوشان از اولين بازي شروع شد و براي استقلال در طول ليگ چندين مرتبه اين اتفاق افتاد كه آخرين مورد مربوط به شايعه تعويض مديريت و سرمربي تيم در چهار هفته مانده به پايان ليگ بود گه تيم , مديريت , سرمربي همگي به حاشيه رفتند و نتيجه اش دو تساوي مقابل دو تيم سقوط كرده ليگ بود . ولي سپاهان بدور از همه حاشيه ها كار ميكند ,از لحاظ مالي خوب پشتيباني ميشود و هيچكس خود را صاحب آن نمي داند كه برايش تصميم بگيرد . پس قهرمان واقعي ليگ سرخابي هاي پايتخت هستن كه با تمام اين ناملايمتها و حاشيه ها ليگ را به پايان رساندند.

 

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرسپولیس , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به شکایت از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: درگذشته مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای جباری را تحمل کنیم اما حالا دیگر شرایط فرق می‌کند و از کمیته انضباطی خواسته‌ایم او را دو سال محروم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی قرار بود عصر امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود که با هماهنگی مجتبی جباری بازیکنان آبی‌پوش از حضور در تمرینات گروهی امتناع ورزیدند.

دلیل اصلی تمرین نکردن بازیکنان استقلال پرداخت نشدن مطالبات آنها بود که این مسئله پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان می‌تواند تبعات منفی برای این تیم تهرانی در بر داشته باشد.

علی فتح الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعطیلی تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این فصل همه تیم‌ها مشکلات مالی داشتند اما با وجود این مشکلات بخش عمده‌ای از مطالبات مالی این فصل بازیکنان خود از جمله مجتبی جباری را پرداخت کردیم.

وی افزود: درست است یک مقدار دوستان ما در پرداخت مبلغی که قرار بود به باشگاه پرداخت شود، کوتاهی کردند اما این موضوع باعث نمی‌شود بازیکنی مانند مجتبی جباری سایر بازیکنان را به تمرین نکردن تشویق کند. این بازیکن می‌توانست در دفتر بنده حضور یافته تا در این خصوص با هم صحبت کنیم زیرا تقریبا کل مبلغ قرارداد این فصل مجتبی پرداخت شده است و تنها 40 میلیون از سال گذشته و 170 میلیون از زمان واعظ آشتیانی طلبکار است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: نباید جباری پیش از دیدار حساس‌مان برابر نسف قارشی ازبکستان چنین اقدامی را انجام می‌داد تا تیم به حاشیه برود. من از رفتار جباری شگفت زده شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا جباری را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کرده‌اند نه کمیته انضباطی باشگاه استقلال؟"، اظهار داشت: این موضوع، مسئله‌ای ملی است زیرا امروز استقلال نماینده فوتبال ایران در آسیاست و به خاطر جو منفی که علیه تیم ما ایجاد شده، انتظار داریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک تا دو سال این بازیکن را محروم کند.

فتح الله‌زاده در مورد اینکه چرا قبلا با مجتبی جباری به خاطر چنین رفتارهایی برخورد نشده است، تصریح کرد: در گذشته به وجود این بازیکن برای نتیجه گرفتن استقلال نیاز داشتیم و نمی‌خواستیم هواداران با چشم گریان به خانه برگردند، مجبور بودیم با خفت و خواری رفتارهای این بازیکن را تحمل کنیم. امروز اما شرایط فرق کرده و بحث حضور استقلال در آسیا، بحث ملی است.

وی در مورد اینکه چرا سایر بازیکنان باتجربه تیم از جباری پیروی کرده‌اند، در پایان گفت: در تمرین عصر فردای تیم استقلال حاضر می‌شوم و با بازیکنان در این این خصوص صحبت خواهم کرد. دو بازیکن دیگر نیز هستند که قصد داریم رفتارهای آنها را بررسی کنیم تا مشخص شود در برهم زدن نظم تیمی و برگزار نشدن تمرین تیم نقش داشته‌اند یا خیر. در مجموع بررسی می‌کنیم چه کسانی فقط شنونده بودند و تمرین نکردند و چه کسانی خوشان جزو عوامل تعطیلی تمرین تیم بودند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "احتمال دارد مجتبی جباری نیز با ابراز ندامت و خریدن گل شیرینی به تمرین بازگردد؟"، گفت: همه چیز بستگی به رفتار جباری دارد اما امروز از سوی باشگاه استقلال مجتبی جباری را به فدراسیون فوتبال معرفی کردیم اما این بازیکن باید تا تشکیل نشست کمیته انضباطی در تمرینات تیم شرکت کرده وگرنه با جرایم سنگین‌تری روبه‌رو می‌شود


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده اما افرادی که مسئولیت دارند به او و تیم ما به اندازه کافی کمک نکرده‌اند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، مجتبی جباری با بیان این مطلب اظهار داشت: آقای فتح‌الله‌زاده برای استقلال خیلی زحمت کشیده و اگر من حرفی زدم منظورم ایشان نبوده است.

وی افزود: من دیده‌ام که ایشان با چه مشقتی در راه تامین منابع مالی استقلال زحمت می‌کشد. منظور من افرادی بودند که مسئولیت دارند و باید کمک می‌کرده‌اند اما نکرده‌اند و یا به اندازه لازم کمک نکرده‌اند.

هافبک استقلال گفت: مگر وقتی استقلال بازی آسیایی دارد همه نمی‌گویند این بازی ملی است؟ پس این نشان می‌دهد که استقلال در یک بازی ملی به میدان می‌رود و هفتاد، هشتاد هزار نفر هم به ورزشگاه می‌آیند.

جباری در پایان گفت: همواره صحبت از این می‌شود که تیم استقلال در حد ملی است اما با این باشگاه و بازیکنانش در حد ملی رفتار نمی‌شود و این در حالی است که استقلال قرار است آبروی ایران باشد و نماینده کشورمان در آسیا.

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.
 
احتمال محرومیت چندساله شماره ۸
به گزارش افکارنیوز، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز و تعطیلی تمرینات گفت: کاسه صبر من لبریز شده است. مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

وی افزود: واقعاً تعجب می‌کنم؛ جباری در حالی امروز تمرین را به هم ریخته که امسال همه پولش را دریافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط ۱۷۰میلیون تومان از زمان واعظ‌ آشتیانی باقی مانده است. از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. باشگاه هم او را جریمه سنگینی خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه شاید بهتر بود باشگاه استقلال پیش از این برخوردهای محکم‌تری با این بازیکن انجام می‌داد خاطرنشان کرد: ما می‌گفتیم او جوان است و خواستیم از او حمایت کنیم. جباری برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند و می‌گوید مربیتان خوب نیست یا توپ‌ها به درد نمی‌خورد. انگار او نمی‌داند که این توپ‌ها را AFC به ما داده است.

وی تصریح کرد: اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنین کاری کند ولی فردا تمرین استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود و خودم هم بعد از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان خواهم داشت. اگر بدانم از بازیکنان کسی با جباری همکاری کرده و در این تعطیلی نقش داشته او را به کمیته انضباطی باشگاه می‌فرستم. مگر همه تیم‌ها به بازیکنان خود پول داده‌اند؟ مظلومی هم از این اتفاق ناراحت است ولی ما فردا تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: جباری , علی فتح الله زاده , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تقصیر من بود که استقلال قهرمان لیگ برتر نشد.
خبرگزاری فارس: مظلومی: من مقصر قهرمان نشدن استقلال و رفتن مجیدی بودم

 

به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از نشست مطبوعاتی در جمع رسانه‌های تصویری گفت: زحمات زیادی برای موفقیت استقلال کشیدم اما مثل اینکه قسمت این بود که این نتایج اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن مجیدی تأثیری در روند موفقیت استقلال داشت یا خیر گفت: دلیل رفتن مجیدی را فقط خود من می‌دانم و بگذارید این مسئله در دل من بماند. شماها دنبال دلیل رفتن مجیدی به قطر هستید که من دلیلش را رو راست به شما می‌گویم، دلیل این موضوع خود من بودم؛ اگر ما بازی‌ها را می‌بردیم الان قهرمان می‌شدیم و این حرف‌ها به میان نمی‌آمد. بازی با شهرداری و شاهین بوشهر یک غفلت کوچک کردیم و پس از آن کم و کاستی‌ها تاوان سختی را دادیم.

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: جدايي بازيکناني مثل فرهاد مجيدي و جاسم کرار تاثيري در نتايج ما نداشت و فشردگي مسابقات ما را آزار داد.


 

  حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران در خصوص شعار هواداران در مورد جدايي مظلومي از استقلال، اظهار داشت: سردادن اينگونه شعارها خيلي بي‌انصافي‌ است. مگر مظلومي بايد براي استقلال چکار مي‌کرد؟ از نتايجي که کسب کرديم راضي هستم.

وي در مورد مديريت فتح‌الله‌زاده گفت: فتح‌الله‌زاده براي استقلال بسيار زحمت کشيد اگر مسئولان به وي پول بدهند و از وي حمايت کنند قطعاً بهترين مدير ايران خواهد بود، مانند رويانيان که مسئولان هميشه از وي حمايت کردند.
 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , مظلومی ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: چند پيشنهاد از تيم هاي خارجي دارم و مي خواهم يک فصل بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.


 

 مجتبي جباري پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: در فصلي که پشت سر گذاشتيم اتفاقات زيادي براي ما افتاد که از جمله آنها مصدوميت بيش از حد برخي بازيکنان اصلي تيم بود که باعث شد به ساير بازيکنان فشار بيشتري بيايد.

وي ادامه داد: با تمام اين شرايط تمام تلاش‌مان را به کار گرفتيم تا در بهترين جايگاه بايستيم اما متأسفانه اين هدف محقق نشد.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال ضمن تبريک قهرماني ليگ برتر به تيم سپاهان افزود: از حالا به بازي چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌کنيم. در بازي برابر نسف قارشي حتي با يک مساوي مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم که فکر مي‌کنم با حمايت و دعاي هواداران اين امر محقق مي‌شود.

جباري با بيان اينکه امروز حضور هواداران بسيار خوب بود اما انتظار بيشتري از آنها داشتيم، خاطرنشان کرد: بازي در روز جمعه و در ساعت مناسبي برگزار شد و به همين دليل هواداران استقبال خوبي از اين بازي داشتند.

وي در خصوص فصل آينده و اينکه آيا در استقلال مي‌ماند يا خير، عنوان کرد: در حال حاضر فکري براي فصل آينده نکرده‌ام اما چند پيشنهاد خارجي دارم و مي خواهم يک سال بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.

جباري در خصوص اينکه تماشاگران پس از تعويضش وي را تشويق مي‌کردند، گفت: تماشاگران به من لطف دارند. سال خوبي با هم داشتيم و شايد آخر بازي با تشويق‌هاي خود مي‌خواستند از من قدرداني کنند. به هر حال اگر فصل آينده گزينه خارجي نداشته باشم در استقلال راحت هستم و در اين تيم مي‌مانم.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال در خصوص قهرماني سپاهان در ليگ برتر گفت: ما هميشه خوب بازي کرديم اما برخي مواقع اشتباهاتي داشتيم که سپاهاني‌ها اينگونه نبودند. آنها امتيازهاي خود را ذخيره کردند و به قهرماني رسيدند. البته ما در اين فصل بدشانسي‌هاي زيادي را هم تجربه کرديم. به هر حال قهرماني حق سپاهان بود.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: جباری ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: فصل خوبي را پشت سر گذاشتيم و اگر با مشکل مصدوميت‌هاي متعدد روبرو نمي‌شديم با 10 امتياز اختلاف به قهرماني مي‌رسيديم.


 

  خسرو حيدري پس از پيروزي مقابل نفت تهران عنوان کرد: امسال يک جام را به دست آورديم اما به چشم نيامد. امروز هم مي شد بر اثر يکسري اتفاقات قهرمان شويم. به هر حال خدا را شکر مي کنيم که اخرين بازي را با پيروزي پشت سر گذاشتيم.

وي ادامه داد: ما يک بازي مهم با نسف قارشي داريم که بايد براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا به پيروزي برسيم.

حيدري افزود: ما فصل خوبي داشتيم اما متاسفانه استقلال امسال بيشترين مصدوم را داشت و مطمئن باشيد اگر اين تعداد مصدوم را نداشتيم با اختلاف 10 امتياز قهرمان مي شديم.


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , خسرو حیدری , ,
برچسب‌ها: خسرو حیدری , استقلال , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مهاجم استقلال گفت: در ورزشگاه آزادي به تيم‌هاي انتهاي جدول امتيازهاي بدي داديم.


 

  آرش برهاني پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: مي توانستيم امسال دو جام را بگيريم اما مصدومان زيادي داشتيم که اين موضوع ما را از قهرماني دور کرد. در ورزشگاه آزادي به تيم هاي انتهاي جدول امتيازهاي بدي داديم.

وي در پاسخ به اين سؤال که براي فصل بعد چه تصميمي دارد، گفت: هنوز بازيکن استقلال هستم و نه پيشنهادي دارم و نه تصميمي گرفته ام.

برهاني در خصوص اينکه چه بايد کرد تا ليگ زيباتري داشته باشيم عنوان کرد: فکر مي کنم مسئولان بايد در زمان بندي مسابقات دقت بيشتري کنند و فقط به فکر زودتر تمام شدن مسابقات نباشند. اگر بازيکنان استراحت بيشتري داشته باشند مي توانند توانايي بهتري از خود نشان دهند.

اين بازيکن در ارتباط با اينکه چه جمله اي در خصوص مسائل استقلال دارد، گفت: استقلال حاشيه اي نداشت.


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آرش برهانی , ,
برچسب‌ها: برهانی , استقلال , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مظلومي: بازيکنانم قهرمان واقعي هستند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان من قهرمانان واقعي ليگ برتر بودند.


 

  پرويز مظلومي پس از پيروزي 3 بر صفر برابر نفت تهران گفت: به همه بازيکنانم تبريک مي‌گويم. 3 گل به تيم خوب نفت زديم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. قسمت اين بود که با يک امتياز قهرماني را از دست بدهيم و افسوس گذشته را بخوريم.

وي ادامه داد: بيش از 50 بازي انجام داديم و بازيکنان ما تحت فشار بودند و مصدوم شدند. با اين حال قهرمانان واقعي بازيکنانم هستند که در رختکن به آنها تبريک گفتم. آنها با وجود همه سختي‌ها و کمبود‌ها ايثار کردند و بازي‌ها را خوب تمام کرديم. اگر دقت کرده باشيد يک سري از بازيکنان را براي ازبکستان نگه داشتيم.

سرمربي استقلال با اشاره ديدار با نسف قارشي ازبکستان عنوان کرد: مسابقه 5 روز ديگر خيلي مهم است. سال پر فراز و نشيبي داشتيم و با توجه به مشکلات و حواشي و شرايطي که بود خوب نتيجه گرفتيم؛ يک قهرماني آوردم، 4 دربي را برديم و سهميه آسيايي گرفتيم. در پلي آف آسيايي تلاش کرديم سهميه آسيايي ايران بيشتر شود و در نهايت با يک امتياز قهرماني از دست رفت.

مظلومي خاطرنشان کرد: اگر در ديدار با شهرداري و شاهين پيروز مي‌شديم اکنون قهرمان بوديم ولي اين اتفاق نيفتاد. از هواداران هم تشکر مي‌کنم که يک فصل ما را تحمل و حمايت کردند و به آنها خسته نباشيد مي‌گويم. 

سرمربي استقلال در مورد اينکه اين تيم در نيم فصل اول قهرمان بود گفت: در نيم فصل اول خيلي خوب کار کرديم اما به يکباره دچار افت وحشتناکي شديم. بيش از 50 بازي انجام داديم و نسبت به حريفاني که در کورس قهرماني بودند بيشتر بازي کرديم و از اين بابت خيلي ضربه خورديم. رقبا با فاصله بيشتري نسبت به ما بازي مي‌کردند. ما از بازي‌هاي آسيايي که آمديم بدون آنکه از هواپيما پياده شويم به بوشهر رفتيم. خيلي از بازيکنان کليدي را از دست داديم.

وي افزود: در نيم فصل اول مقتدرانه صدرنشين بوديم و 9 امتياز از سپاهان و 6 امتياز از تراکتورسازي بيشتر داشتيم اما در نيم فصل دوم چند بازيکن ما مصدوم و 2 و 3 بازيکن کليدي هم از ما جدا شدند.

مظلومي اظهار داشت: به فاصله 4 روز يکبار بازي داشتيم. با اين حال بازيکنان ما تلاش کردند. بازيکنان در نيمه دوم ديدار با نفت مي‌خواستند بيشتر گل بزنند اما توانشان اجازه نمي‌داد. بازي ساعت 5 بعد از ظهر با نفت انرژي بازيکنان را گرفت با اين حال بازيکنان به عشق هواداران و تعصب به پيراهن تلاش کردند. برخي از مسائل خانوادگي را هم مطرح نمي‌کنم و اميدوارم درون خانواده حل شود. ما با تلاش به اينجا رسيديم.

مظلومي در مورد اينکه اين مسائل و مشکلات چيست گفت: من مربي‌اي نيستم که همه چيز را در رسانه‌ها بيان و آنها را بوق و کرنا کنم. با اين حال نسبت به مربيان ديگر آمار خوبي داشتم آن هم با شرايطي که استقلال داشت. اين مسائل را به فال نيک مي‌گيرم. من قول يک جام دادم که آن را هم گرفتم. اگر قسمت باشد که سال سوم هم در خدمت استقلال باشم و شرايط مهيا شود قهرماني ليگ را براي هواداران استقلال مي‌گيرم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا ناگفته‌هايش را نمي‌گويد گفت: اجازه بدهيد ناگفته‌ها در دلمان بماند. اگر شرايط مهيا شود مي‌توانيم خوب کار کنيم. در نيم فصل دوم آرامش نداشتيم و شرايط خوب نبود. اگر شرايط مهيا شود به توافق مي‌رسيم. هم اکنون بازيکنان در رختکن مشکلات را به سرمربي مي‌گويند و فتح الله زاده هم در تلاش است اين مشکلات را حل کند.

وي اضافه کرد: اميدوارم قبل از سفر به ازبکستان مشکلات بازيکنان ما را حل کنند و تا کار از کار نگذشته مشکلات حل شود تا با خيال راحت در ازبکستان پيروز شويم و صعود کنيم. البته همينطور هم مي‌شود و وقتي ما به مرحله بعد برويم در صورت مهيا بودن شرايط مي‌توانيم نتايج خوبي بگيريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه امکان دارد در مرحله بعد با سپاهان بازي کنند، گفت: براي ما فرقي ندارد در مرحله بعد با چه تيمي بازي داريم. البته دوست ندارم يک تيم ايراني حذف شود اما تصور مي‌کنم بازي با سپاهان و در کشور خودمان براي ما راحت‌تر است. براي سپاهان هم همين شرايط وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , نفت ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربي استقلال گفت كه دوست دارد سال آينده در استقلال باشد اما اين مسئله بستگي به مديريت باشگاه دارد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر نفت تهران با تبريك ميلاد حضرت زهرا (س) درباره شرايط استقلال و شانس اين تيم براي قهرماني اظهار كرد: در هر صورت افسوس مي‌خوريم كه در چنين شرايطي قرار گرفتيم و در نيم فصل دوم به خاطر مشكلاتي كه داشتيم از جمله كمبود بازيكن و مصدوم‌هايي كه نصيب ما شدند امتيازهاي بدي را از دست داديم. دقيقا دو هفته مانده به پايان ليگ بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم. در هر حال اين وضعيت تا روز آخر ادامه پيدا كرد و تا زماني كه سوت پايان زده نشود، چيزي مشخص نيست. تا آخرين لحظه تلاش مي‌كنيم و بازيكنان ما اين لياقت را داشتند كه قهرمان شوند. بي‌نهايت از آن‌ها تشكر مي‌كنم چون آنها توانستند قهرماني جام حذفي را به هواداران تقديم كنند.

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش افکار نیوز به نقل از عصرایران ، میلاد میداوودی در تمرین روز گذشته استقلال به اتفاق دخترش حاضر شد. دختر میداوودی در دقایقی از تمرین با دیگر بازیکن خوزستانی استقلال یعنی پژمان منتظری روی نیمکت نشسته بود.



 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , میلاد میداوودی , ,
برچسب‌ها: میداوودی ,
تاریخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدافع استقلال با بيان اينکه توقع داشته به تيم ملي دعوت شود گفت: اين سؤال برايم پيش آمده که در اين مدت هيچ تلاشي انجام نداده‌ام؟


 

     حنيف عمران‌زاده در خصوص اينکه مجددا به تيم ملي دعوت نشده گفت: مربيگري سليقه‌اي است و من نمي‌دانم نظر سرمربي تيم ملي چيست اما براي خودم سؤال پيش مي‌آيد که آيا هيچ تلاشي انجام نداده‌ام؟


وي گفت: توقع داشتم اين بار دعوت شوم چون بازيکني هستم که سابقه حضور در اردوهاي تيم ملي را دارم و انصافا در بازي‌هاي استقلال سرم را مقابل توپ گذاشتم. با اين حال به کي‌روش خرده نمي‌گيرم که چرا دعوتم نکرد فقط برايم سؤال به وجود آمده که نظر ايشان چيست.


مدافع استقلال اضافه کرد: ايشان بهتر مي‌دانند که دلايل انتخاب بازيکنان چيست. مثلا از تيم سپاهان تنها يک بازيکن دعوت شده است. من بازيکني هستم که دست از تلاش برنمي‌دارم و باز هم تلاش مي‌کنم. در اين مدت هميشه براي تيم ملي دعا کردم و اين بار هم اين کار را انجام مي‌دهم.


عمران‌زاده در خصوص هفته آخر مسابقات ليگ برتر گفت: با پيروزي مقابل نفت آبادان و تساوي‌ دو تيم صدرنشين حالا شانس داريم اما کارمان سخت است. مهم اين است که در بازي آخر سه امتياز را بگيريم. اميدوارم سرنوشت به گونه‌اي باشد که هواداران استقلال در هفته آخر مسابقات جشن قهرماني بگيرند.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , تیم ملی , ,
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده , استقلال , تیم ملی ,
تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رضا عنایتی در مورد تساوی یک بر یک با مس کرمان گفت: «بازی متعادلی بود. تلاش کردیم با پیروزی سهمیه آسیایی‌مان را قطعی کنیم که نشد. امیدوارم در دیدار آخر مقابل فجر سپاسی به این هدف برسیم.»
وی در مورد اینکه فصل آینده هم در صبا می‌ماند یا نه‌، عنوان کرد: «هیچ چیز مشخص نیست. هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه است.»
مهاجم 18 گله صبا در مورد این فصل اظهار داشت: «سال پر فراز و نشیبی داشتیم زیرا تیم جوان و کم تجربه‌ای بودیم و برخی از بازی‌های حساس را از دست دادیم. به نظر من قهرمان واقعی لیگ تیم صبای قم است. بازیکنان جوان و با قراردادهای بسیار پایین داشتیم و با وجود این توانستیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.»
عنایتی در مورد جدایی احتمالی ویسی از صبای قم گفت: «قرارداد او آخر فصل تمام می‌شود، ویسی یکی از مربیان با دانش است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.»
وی در مورد شایعه حضورش در استقلال گفت: «به غیر از استقلال از 3-4 تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همیشه گفتم پیشنهاد استقلال برایم یک پیشنهاد ویژه است. دوست دارم اتفاقی رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با این تیم تمام کنم.»
 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: رضا عنایتی ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هيات مديره باشگاه الجزيره امارات گفت: در مسابقه با الريان قطر در ليگ قهرمانان آسيا با بازيکنان اصلي به ميدان نمي رويم.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا،  ''محمد سالم العنزي'' گفت: اول شدن تيم ما در گروه نخست ليگ قهرمانان قطعي شده است به همين دليل به بازيکنان اصلي استراحت مي دهيم تا براي مسابقه مرحله يک چهارم نهايي آماده باشند.

استقلال ايران به همراه اين دو تيم و همچنين نسف قارشي ازبکستان در يک گروه قرار دارد.

صعود الجزيره به عنوان تيم نخست اين گروه به مرحله بعد قطعي شده است اما استقلال با هشت امتياز و الريان با شش امتياز براي قرار گرفتن در جايگاه دوم رقابت مي کنند.

در دور ششم رقابت هاي اين گروه که روز چهارشنبه 27 ارديبهشت برگزار مي شود استقلال ميهمان نسف قارشي است و در صورت پيروزي بدون توجه به نتيجه مسابقه الريان و الجزيره به دور بعدي صعود مي کند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , ,
برچسب‌ها: الجزیره , نسف قرشی , الریان ,
تاریخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
آندرانيك تيموريان، هافبك تيم استقلال وضعيت مشخصي در تيم استقلال ندارد و از آنجا كه قرارداد وي در پايان فصل با آبي‌ها به اتمام مي‌رسد، وي قصد دارد پيشنهاداتش را مورد بررسي قرار دهد و اين پيشنهاد از امارات به وي رسيده است.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ در حاليكه اكثر بازيكنان ايراني، حاضر به حضور در ليگ امارات نيستند و اين كشور را از لحاظ فوتبالي در پيشرفت موثر نمي‌دانند، اما اين در حالي است كه دو پيشنهاد مناسب از امارات به تيموريان رسيده است كه قرار است پس از پايان فصل مورد بررسي قرار بگيرد.

گفتني است، دو پيشنهاد اين بازيكن به مدير برنامه‌هايش رسيده است و مبلغ پيشنهاد دو ميليارد است.

قرار است مدير برنامه تيموريان شرايط را به صورت دقيق مورد بررسي قرار دهد تا پس از اتمام بازي‌هاي آسيايي و ليگ تيموريان به بهترين پيشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهي امارات شود.

شايان ذكر است، آندو براي حضور در تيم‌هاي عربي مشكلي ندارد و اعلام كرده در صورتي كه تيم مورد نظر از نظر امكانات مالي و تمريني در شرايط ايده‌آلي قرار داشته باشد وي ترجيح مي‌دهد كه به جاي بازي در ليگ ايران راهي امارات شود و يك فصل از فوتبال خود را در اين كشور سپري كند.

 


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , امارات ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , ,
برچسب‌ها: کمپ استقلال ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید