اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
اعضا هیئت مدیره استقلال حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره استقلال این اخبار را تایید کرده و اعلام داشت که هیئت مدیره مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارد این در حالی است که پس از جدایی اتفاقی مجیدی، اعضای هیئت مدیره نارضایتی خود را از تصمیم مهاجم استقلال اعلام کرده و وی را محکوم کردند اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود و اعضا هیئت رای به بازگشت فرهاد مجیدی می دهند.

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی است که استقلال خانه مجیدی است و انتظار این اتفاق می رفت که وی هر چه سریعتر به جمع آبی ها بازگردد.

گفتنی است، اعضا هیئت مدیره حرکات مجیدی پس از بازی با پرسپولیس را معنادار می دانند و معتقدند که فرهاد با پیراهن آبی و بوسیدن آن نوید و پیغام بازگشت را به کل استقلالی ها ارائه کرده است و در بازگشت وی به تیم هیچ گونه شک و شبه ای وجود ندارد.

شایان ذکر است، اعضا مسئول در تیم استقلال، با اعلام خبر بازگشت مجیدی شرایط را با تغییراتی روبرو ساختند زیرا این بازیکن برای بازگشت شروطی دارد که سرمربی در راس این شروط قرار دارد، فرهاد مجیدی با همه مربیان استقلالی رابطه خوبی ندارد و این موضوع برای وی حائز اهمیت است، از طرفی هیئت مدیره نیز، با توجه به شرایطی که مجیدی برای بازگشت دارد، ترجیح می دهند، وی را برای فصل آینده در اختیار بگیرند، اما از شرایط مناسب برخی مربیان لیگ برتری بگذرند.


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , فرهاد مجیدی , ,
برچسب‌ها: مجیدی , 4 , چوبله , بازگشت ,
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
تصوير خبر

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال با تغییر مکان دیدار ۳ امتیاز زور را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند.

 


 

علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: هر دو تیم بازی خوب و متعادلی انجام دادند و تا قبل از گل به هیچ‌عنوان دچار مشکل نشدیم. متأسفانه نیمه دوم اشتباه کردیم. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. تراکتور از تجربه بالایش استفاده کرد و پیروز شد.

سرمربی راه‌آهن با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون فوتبال در برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی گفت: 3 امتیازی که دنبالش بودند را از ما گرفتند و به تراکتورسازی دادند. به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم اما به هیچ عنوان عدالت رعایت نشد چون در زمین خودمان هم میهمان بودیم. برای کسانی که این طور برنامه‌ریزی می‌کنند متأسفم.

دایی ادامه داد: روی صحنه‌ای که گل خوردیم با بازیکنان صحبت کرده بودم. در دقایق ابتدایی بازی داور یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در واکنش به تغییر محل مسابقه به ورزشگاه تختی از انجام بازی خودداری نکردند، اظهار داشت: اگر من تنها بودم به هیچ عنوان زیر بار زور نمی‌رفتم اما من در مجموعه راه‌آهن فعالیت می‌کنم و بالادستی‌ها تصمیم‌گیرنده هستند. مطمئن باشید اگر مسئله شخصی بود زیر بار نمی‌رفتم.

دایی در پاسخ به این سؤال که چرا به نشانه اعتراض این دیدار را انجام ندادید، خاطرنشان کرد: اگر این کار را می‌کردیم بازی 3 بر صفر اعلام می‌شد و ممکن بود جریمه‌هایی را علیه ما اعمال کنند و حتی فدراسیون مقدمات سقوط ما به لیگ دسته اول را فراهم کند.

دایی افزود: کنترل 3 هزار نفر کار سختی است؟ 100 هزار تماشاگر در آزادی حضور پیدا می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. دوست داشتند این 3 امتیاز را به تراکتور بدهند. هیچ پاسخ صحیحی نمی‌دهند متأسفانه قانون زور است و فدراسیون زور می‌گوید. ما هم کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. تمام اعتراض‌ها را انجام دادیم و دعواها را کردیم اما به زور گفتند باید بازی کنیم.

وی درباره عملکرد خط حمله راه‌آهن گفت: در این بازی به هیچ عنوان از عملکرد خط حمله راضی نبودم. عباس‌فرد را نداشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم.

دایی در مورد حضورش در فصل آینده در راه‌آهن گفت:‌ سه بازی دیگر باقی مانده و بعد از اینکه تعهداتم را انجام دادم برای فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنم.


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: دایی , راه آهن , تراکتور ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی اعتراض شدیدی به فریدون زندی کرد.

خبرگزاری فارس: اعتراض شدید مهدی رحمتی به زندی

 

 به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در پایان مسابقه با شاهین بوشهر به فریدون زندی اعتراض کرد و به شدت نسبت به عملکرد او در دقایق پایانی معترض بود.

استقلال برابر شاهین با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , سید مهدی رحمتی , فریدون زندی , ,
برچسب‌ها: رحمتی , زندی ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

قلعه نویی از لیدر های خودش برای اومدن به استقلال استفاده کرد

 امیرخان شما بین استقلالی ها محبوبی و استقلالی ها هم هیچ موقع زحماتتو فراموش نمی کنن ولی این کارا با اخلاق یک استقلالی باغیرت سازگار نیست که وقتی استقلال تو کورس قهرمانی هستش برای تیمش حاشیه درست کنی.
خبرگزاری فارس: روزشمار تماشاگران برای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال 

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی درحالی با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار می شود که تعدادی از طرفداران آبی‌پوش با نصب بنری که روی آن نوشته شده "22 روز تا بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" به حمایت از سرمربی تراکتورسازی پرداختند.

* هنگامی که استقلال در بوشهر دروازه‌اش باز شد، تماشاگران تراکتورسازی علیه این تیم شعار داده و خوشحالی می‌کردند.

* در بین دو نیمه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

* در بخشی از ورزشگاه در طول بازی شعارهایی توسط تماشاگران تراکتور علیه بازیکنان راه‌آهن سر داده شد.

*در پایان بازی امیر قلعه نویی به سمت دایی رفت و به او خسته نباشید گفت.

*هواداران تیم تراکتور‌سازی بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم به تشویق قلعه‌نویی پرداختند. 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: یک امتیاز حاصل از تساوی با شاهین به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد.

خبرگزاری فارس: مظلومی: یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه شاهین/ از نتیجه راضی نیستم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. آنها بازی سختی برابر شاهین انجام دادند. البته این مساوی و یک امتیاز نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر و من از نتیجه راضی نیستم با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

خبرنگاران بوشهر که از وضعیت شاهین در جدول لیگ ناراضی هستند سوالی از مظلومی نپرسیدند و نشست خبری سرمربی استقلال خیلی سریع به پایان رسید.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , شاهین ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: در ۴ دیدار همزمان هفته سی و یکم لیگ برتر سپاهان با شکست فولاد صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد، استقلال با توقف مقابل شاهین در رده دوم باقی ماند و تراکتورسازی به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: سپاهان فرار کرد، تراکتور به استقلال رسید

 

به گزارش خبرگزاری فارس، 4 دیدار پایانی هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت 17 در بوشهر، تهران، اصفهان و اهواز آغاز شد.

نتایج این سه بازی به شرح زیر است:

شاهین بوشهر یک - استقلال یک

گل‌ها: امجد شکوه مقام دقیقه 2+45 برای شاهین، یرکوویچ در دقیقه 62 برای استقلال

فولاد خوزستان یک- سپاهان 2

گل‌ها‌: سید مهدی سیدصالحی(8) و جواهیر سوکای (88) برای سپاهان و آرش افشین (79) برای فولاد

اخراج: حسن اشجاری از سپاهان در دقیقه 58

راه آهن صفر - تراکتورسازی تبریز یک

گل: امیرحسین صادقی( 87)

ذوب آهن اصفهان صفر - داماش گیلان صفر

با این نتایج سپاهان با 62امتیاز در صدر جدول باقی‌ ماند، استقلال با 59 امتیاز به لطف تعداد گل زده بیشتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم باقی‌ماند و تراکتورسازی با 59 امتیاز سوم است.

 

شاهین بوشهر هم با 32 امتیاز در رده هفدهم است. ذوب آهن 43 امتیازی در رده ششم است و داماش هم 40 امتیاز به رده هشتم صعود کرد.


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , تراکتور , شاهین , سپاهان ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با شکست مقابل سایپا در خانه تحقیر شد.


به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از شکست 4 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا در هفته سی‌و‌یکم لیگ برتر ایران نوشت: پرسپولیس صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته پیش از بازی حساس با الهلال عربستان (12 اردیبهشت) در لیگ خانگی با شکست 4 بر 2 مقابل سایپا تحقیر شد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: afc , پرسپولیس , تحقیر ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره سرشناس فوتبال ایران رسما از شرکت بین المللی تویوتا شکایت می کند. شکایتی که از سوی وکیل بین المللی او به جریان افتاده است.
 
  

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی دایی تاکید کرد به دلیل باز نشدن کیسه هوای پرادوی سفیدش در تصادف شب عید از این شرکت معتبر خودروسازی شکایت می کند. حادثه ای که چیزی نمانده بود بین المللی ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را درست در شب عید از فوتبال مان بگیرد. سرمربی راه آهن که پس از یک ماه تقریبا بهبود پیدا کرده، از دو هفته قبل به دنبال پیگیری این اتفاق است که چرا در زمان سانحه رانندگی، کیسه های هوای خودروی او باز نشده است.
این خبری بود که اولین بار از سوی محمد دایی، برادر مربی راه آهن که در سانحه رانندگی به همراهش بوده، رسانه ای شد. جمله ای که سبب شد تا یکی از سخنگوهای این شرکت بین المللی در گفتگویی با بی بی سی فارسی اعلام کند: «آنچه در این سانحه رخ داده شاید ناشی از این باشد که آقای دایی دکمه فعال سازی پرادو را فعال نکرده باشد و در این صورت، شرکت سازنده خودرو، تقصیری در این سانحه ندارد.»
این جمله اما سبب شده تا کاپیتان دایی برای پیگیری شکایتش از این شرکت خودروساز ژاپنی مصمم تر شود. او در این باره گفت: «ببینید، سئوال من این است که چرا هر دو کیسه هوا به صورت همزمان در این تصادف فعال نبودند. جالب است که این آقای سخنگو که درباره ماشین من حرف زده، اسمش اعلام نشده و این برای شرکت معتبری مثل تویوتا عجیب است که کسی به عنوان منبع آگاه درباره مسائلش صحبت کند.»
او سپس درباره توضیحات این آقای سخنگوی ناشناس گفت: «واقعا این گفته ها هم عجیب است چون اصلا من حاضرم به این آقا و شرکت تویوتا پرادو هم جایزه بدهم اگر بیایند نشان بدهند که این دکمه، کجای ماشین است. تا جایی که من می دانم فقط ماشین هایی مثل 206 و سوناتا برای سرنشین جلو، آن هم نه برای راننده بلکه برای صندلی کنار راننده، دکمه ای دارد که اگر فعالش کنی، کیسه هوای ماشین به کار می افتد اما سایر ماشین ها مثل بنز و همین تویوتا دکمه فعال سازی ندارند. اصلا من حاضرم 100 تا پرادو به شرکت تویوتا جایزه بدهم اگر بیایند نشان بدهند این دکمه ای که می گویند کجای ماشین است.»
دایی تاکید دارد این نقص فنی را از طریق شکایت بین المللی از شرکت تویوتا پیگیری می کند. اقامه دعوایی که ممکن است به نام علی دایی در کشوری مثل سوئیس طرح شود. او گفت: «از وکیل بین المللی ام خواسته ام به دلیل این اشکال فنی که باعث شد شدت تصادف افزایش پیدا کند از شرکت تویوتا شکایت کند و در مراجع بین المللی هم این شکایت را ادامه می دهم.»
دایی در تصادف اسفند ماه گذشته اش به شدت از ناحیه سر و گوش آسیب دید و چند هفته ای را در بیمارستان بستری بود. این شکایت می تواند یکی از بزرگترین دعاوی بین المللی علیه شرکت تویوتا باشد چون آقای گل فوتبال جهان می تواند یکی از سرشناس ترین چهره های تاریخ باشد که شرکت ژاپنی را به دلیل باز نشدن کیسه های هوای اتوموبیل بیش از صد میلیون تومانی اش به دادگاه می کشاند. خودرویی که تولیدش از سال 1982 آغاز شده و هر 6 سال یکبار بدنه و موتورش تغییراتی اساسی داشته است. خودروی علی دایی اما مدل 2006 است. مدلی که ساخت آن در پایان سال 2009 به پایان رسیده و اتاق جدیدی را کارخانه جایگزینش کرده. خودرویی که ایربگ سمت راننده اش باید به طور اتوماتیک عمل می کرده است و این شکایت بین المللی از سوی فوتبالیست معروف ایرانی می تواند چالشی بزرگ شود برای شرکت خودروساز سرشناس ژاپنی.
 

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , شکایت , پرادو , تویوتا ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
علی دایی با شکایت از تویوتا باری دیگر در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفته است.
 
 
 

علی دایی پس از تصادف شدید قبل از عیدش در اتوبان اصفهان، کاشان به طوری معجزه آسا خطری بزرگ را پشت سر گذاشت. او پس از این سانحه شرکت خودروساز ژاپنی را به دلیل باز نشدن کیسه های هوای خودرو در افزایش یافتن شدت تصادف مقصر می داند. این تصاویر نگاهی است به همه خودروهایی که ستاره فوتبال ایران با آنها در 20 سال گذشته در محافل فوتبالی حاضر شده است.
 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , شکایت , پرادو , تویوتا ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
منتظر یه کار جدید ازشون هستیم
با وجود حاشیه‌هایی که برای شیث رضایی و محمد نصرتی ایجاد شد، این دو بازیکن هنوز هم رابطه خوبی با یکدیگر دارند.
 
 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: شیث , نصرتی , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که با عصبانیت و ناراحتی در دقیقه 80 بازی را ترک کرد گفت: «در این بازی پرسپولیس خیلی ضعیف بازی کرد، بازیکنان حرفی برای گفتن نداشتند.»
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی پروین در پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: «تیم با ترکیب عجیبی وارد زمین شد قطعا دنیزلی هدفی برای این کار داشته است که باعث باخت ما شد.»

وی تصریح کرد: «ما با این شکست شرمنده هوادارانمان شدیم و آنها باید ما را ببخشند زیرا هواداران روزهای سختی را سپری می کنند. ترجیح می دهم در مورد باخت صحبتی انجام ندهم .»

پروین افزود: «ما به خودمان باختیم زیرا سایپا تیمی نبود که به ما 4 گل بزند و از این بابت بسیار ناراحتم زیرا نتوانستیم جواب آنها را بدهیم و با تفاضل 2 گل به آنها باختیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید دنیزلی برای اینکه تیم را بعد از بازی با الغرافه ترک کرد، عامل شکست باشد گفت: «من در این رابطه حرفی نمی زنم حرف بزنم، سنگ روی سنگ بند نمی شود، تاکنون پرسپولیس را به این خواری ندیده بودم.»
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: علی پروین , پرسپولیس , خواری , ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس 2   سایپا 4

تقوی هم بعد مظلومی تونست که پرسپولیس را چوبله ای کند

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا از ساعت 19:05 و با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.

کریم انصاری فرد در دقیقه 5، امین منوچهری در دقیقه 7،‌ مجید غلام‌نژاد در دقیقه 58  و میلاد غریبی در دقیقه 78 برای سایپا گلزنی کردند. ابراهیم شکوری در دقیقه 73 و علیرضا نورمحمدی در دقیقه 87  برای پرسپولیس گل زدند.

ترکیب پرسپولیس در این بازی تغییرات زیادی نسبت به دیدار با الغرافه قطر داشت و بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد نوری، ایمون زاید و محمد نصرتی در ترکیب اولیه غایب بودند. سرخپوشان در نیمه اول بازی پرانتقادی انجام  دادند تا دنیزلی در ابتدای نیمه دوم سه تعویض همزمان انجام دهد.

دنیزلی هفته گذشته به دلیل تولد نوه‌ دختری‌اش به ترکیه رفت و بامداد امروز به تهران برگشت و سرخپوشان نتوانستند به دنیزلی پدربزرگ هدیه خوبی بدهند. پرسپولیس در سه هفته متوالی لیگ برتر نتوانسته پیروز شود. آنها برابر داماش و سایپا شکست خوردند و برابر سپاهان هم به تساوی رسیدند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد نوری از پرسپولیس و کریم انصاری‌فرد، اسحاق سبحانی و مجید غلام‌نژاد از سایپا کارت زرد نشان داد. سامان آقازمانی در دقیقه 44 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره شود.

انصاری‌فرد با گلی که امروز زد 18 گله شد و در کنار فونیکه‌سی و رضا عنایتی در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

با این شکست  پرسپولیس 39 امتیازی باقی‌ماند و به رده نهم سقوط کرد و سایپا 40 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.


تقوی هم از این به بعد باید عدد 4 را نشان بدهد.

 


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: تقوی , سایپا , پرسپولیس , چوبله ای ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!

در شرایطی که روز گذشته نفت آبادان در تبریز به مصاف شهرداری رفته بود بهترین مهاجم این تیم در تهران به سر می برد!
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، فونیکه سی که با کاستا دچار اختلاف شده وقتی که فهمید در جمع 18 نفره نیست ترجیح داد به جای سفر به تبریز به تهران بیاید.
این در شرایطی است که سخنگوی باشگاه نفت آبادان می گوید او از اینکه در ارنج اصلی قرار نگرفته ناراحت شده و به همین دلیل از سفر به تبریز سرباز زده است.فونیکه در پایان فصل از فت جدا می شود.به نظر می رسد فونیکه از هم اکنون در حال مذاکره با رویانیان یا فتح الله زاده برای فصل بعد است.
 

 


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: فونیکه , رویانیان , فتح الله زاده ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
هافبک استقلال که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کاروان استقلال عصر امروز راهی بوشهر می شود تا فردا ساعت 17 به مصاف شاهین بروند. با توجه به عدم امکان تهیه بلیط برگشت برای بعد از بازی و حتی روز دوشنبه، استقلالی ها صبح سه شنبه به تهران برمی گردند.آنها در هتل دلوار اقامت خواهند داشت.
 

* آندو تنها غایب آبی ها
آندرانیک تیموریان که در بازی استقلال مقابل صبا کارت زرد گرفته بود سه اخطاره شد تا نتواند تیمش را در بازی با شاهین همراهی کند. او تنها غایب آبی ها است و مهدی رحمتی که گفته می شد شاید به دلیل مصدومیت به بازی نرسد می تواند استقلال را همراهی نماید.تیموریان که فینال حذفی مقابل شاهین را هم از دست داده بود در سفر به بوشهر حضور دارد اما به میدان نمی رود.
 

* اظهارنظر پورحیدری در مورد درگیری میداودی با کادرفنی
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بعید می دانم اتفاق خاصی میان میلاد میداوودی با کادر فنی رخ داده باشد.»
منصور پورحیدری درباره شایعه درگیری میلاد میداوودی با کادر فنی استقلال در فرودگاه دبی اظهار داشت: «چنین بحثی وجود ندارد یا حداقل اینطور بگویم که من ندیدم. با این وجود اگر بحثی بوده که به عنوان جنجال از آن یاد شده است من حتما متوجه آن می شدم.»
وی افزود: «از کادر فنی در این باره سوال خواهم کرد تا ببینم اصل ماجرا چه بوده اما بعید می دانم موضوع خاصی بوده باشد.»
 

* ترکیب احتمالی استقلال
پرویز مظلومی قصد دارد تیمش را با این نفرات به جدال با شاهین بفرستد. سید مهدی رحمتی،مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، فریدون زندی، ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، آرش برهانی و یرکویچ
 


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , آندرانیک تیموریان , ,
برچسب‌ها: آندو , ترکیب استقلال , شاهین ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

این دو تیم در لیگ برتر تا کنون 5بار با هم روبرو شده اند که استفلال 4بار برنده شده و یک بار دوتیم به تساوی رسیده اند


|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , ,
برچسب‌ها: استقلال , شاهین , تاریخچه ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
 
طالب لو
talebloo-shahin

سایت گل- شکایت وحید طالب لو از شاهین بوشهر باعث شده تا هواداران این تیم سخت به این امر معترض باشند ودر هر فرصتی آن را نشان دهند. در تمرین امروز شاهین روی یک صحنه وحید طالب لو دچار مصدومیت شد و پایش را گرفت و به کنار زمین آمد. هواداران هم به یکباره شروع به تشویق مجید غلامی گلر دوم تیمشان کردند و با روشن کردن فشفه فضای جالبی را به وجود آوردند. این امر تا جایی ادامه داشت که طالب لو منتظر اتمام تمرین نماند و محل را ترک کرد. شکوری هم وضعیتی مشابه طالب لو دارد و هواداران از رفتارهایش دلگیرند. در پایان تمرین هم لک چیرا و مجید غلامی روی دوش هواداران دور ورزشگاه چرخیدند.

احتمال غیبت طالب لو مقابل استقلال وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , وحید طالب لو , ,
برچسب‌ها: طالب لو , شاهین , غلامی , مصدومیت ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

پس از صدور حکم کميته انضباطي مبني بر پرداخت مطالبات آرفي، فيفا پرسپوليس را تهديد کرد در صورتي که اين کار را انجام ندهد با کسر امتياز و حذف از آسيا مواجه خواهد شد.
 

  به نقل از فارس، ‌اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین پرسپولیس که سال 88 با عقد قرارداد 2 ساله به این تیم پیوست هنوز بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت نکرده و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در آستانه کسر امتیاز و حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این در حالی است که پرسپولیس پیش از این نیز در زمان مربیگری افشین قطبی در لیگ هفتم به دلیل شکایت رافائل بازیکن نیجریه‌ای با کسر 6 امتیاز مواجه شده بود.

نبوی مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی در این باره به فارس گفت: آرفی در تاریخ 9 اردیبهشت سال 88 و در زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد با عقد قرارداد دو ساله به پرسپولیس پیوست اما هنوز بخشی از پول وی و همین طور 10 درصد قانونی من پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: سال گذشته و پس از اینکه مذاکرات‌مان با انصاری‌فرد و کاشانی به نتیجه نرسید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت کردیم. انصاری‌فرد و کاشانی به وعده‌هایی که دادند عمل نکردند و ما مجبور به شکایت شدیم. دی‌ماه سال 90 کمیته انضباطی حکم داد و اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید طلب آرفی بدهد که این پول شامل 10 درصد من نیز می‌شود.

مدیر برنامه‌های مهاجم پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع پیگیری نشد شکایت‌مان را به فیفا بردیم. اواسط فروردین در مقر فیفا حضور یافتم و حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران را به آنها نشان دادم. مسئولان فیفا اعلام کردند در صورتی که پرسپولیس این پول را پرداخت نکند با جریمه‌ای معادل کسر 9 امتیاز و همین‌طور حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی این شرایط را دیدم از مسئولان فیفا خواستم دست نگه دارند و به آنها گفتم قرار است باشگاه پرسپولیس پول را بدهد. من ایرانی و پرسپولیسی هستم و به همین دلیل نمی‌خواستم علیه یک تیم ایرانی چنین حکمی صادر شود.

نبوی گفت:‌ پس از این ماجرا با زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس صحبت کردم تا اینکه روز گذشته با رویانیان جلسه داشتم. پیش از جلسه وقتی به رویانیان گفتم آرفی از پرسپولیس طلبکار است تعجب کرد و به همین دلیل خواستار برگزاری جلسه شد. وی چهارشنبه با من تماس گرفت و روز گذشته با هم جلسه داشتیم.

مدیر برنامه‌های آرفی اظهار داشت: رویانیان اولین مدیری است که با من تماس گرفت که این رفتار او ارزشمند است. او مدیر خوبی است و من به خاطر شخصیت رویانیان و اینکه ایرانی و پرسپولیسی هستم اعلام کردم به پرسپولیس مهلت می‌دهم تا طلب من و آرفی را پرداخت کند.

وی گفت:‌ در زمان پیگیری این موضوع دلالان عربی با من تماس گرفتند و اعلام کردند به شما پول می‌دهیم تا شکایت‌تان را پیگیری کنید. نمی‌دانم آنها چگونه متوجه ماجرا شدند اما با توجه به حکم کمیته انضباطی و تهدید فیفا به من پیشنهاد کردند در ازای دریافت مبلغی شکایتم را پیگیری و پرسپولیس را محروم کنم. در جواب به آنها گفتم حاضر به چنین کاری نیستم چرا که من ایران و پرسپولیس را دوست دارم.
 

|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: کمیته انضباطی , کسر امتیاز , پرسپولیس , بدهی , فیفا , استقلال حجازی ,
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف سایپا می‌رود که همه چیز در تیم سرخپوش پایتخت تحت‌الشعاع انتقاد کریمی از دنیزلی قرار دارد.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس-سایپا نمایش قدرت دنیزلی یا کریمی؟/جدال نفت و صبا برای آسیایی شدن

 

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته سی و یکم لیگ برتر، هفته تغییر برنامه بود. برنامه برخی از بازی ها به خاطر بازی دوستانه تیم ملی با موریتانی تغییر کرد تا روز جمعه فقط شاهد یک بازی بین تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان در تبریز باشیم.

سایر دیدارهای این هفته در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود. در زیر نگاهی به مسابقات روز شنبه می‌اندازیم.

 


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , پرسپولیس , ,
برچسب‌ها: پرسپولیس , کریمی , دنیزلی , اختلاف , ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی دایی پس از اینکه بانداژ و کلاهش را از سرش برداشت با تیپ جدید در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد.

 

|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: لیگ برتر , علی دایی , ,
برچسب‌ها: علی دایی , خبر , تیژ جدید ,
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مديرعامل استقلال سرانجام روز گذشته مصاحبه‌اي انجام داد كه در آن از حاشيه‌سازان و آنهايي كه منافع‌شان از باشگاه قطع شده حرفي نزده بود كه در نوع خود اميدواركننده است. البته با توجه به برد 3 بر صفر استقلال چنين شرايطي هم قابل پيش‌بيني بود وگرنه در صورت رقم خوردن يك تساوي يا باخت حالا مشخص نبود به جاي اين حرف‌هاي گل و بلبلي چه مطالبي در مورد رسانه‌هاي حاشيه‌پرداز به خورد مخاطبان داده مي‌شد. با اين همه، خواندن مصاحبه‌هاي فتح‌ا...زاده چه در آن روزها و چه در اين روزها لطف خودش را دارد و همين كافي است.

 

درباره ديدار با صباي قم كه با پيروزي سه بر صفر شما همراه بود حرفي نمي‌زنيد؟

بازيكنان ما خيلي خوب بازي كردند و كادر فني هم تدبير خوبي براي اين بازي انديشيده بود. تيم خيلي بزرگي را با نتيجه بسيار خوبي شكست داديم. ويسي از پديده‌هاي مربيان امسال به حساب مي‌آيد و الحق و الانصاف بازي بسيار خوب و با برنامه‌‌اي را ارائه دادند. خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم پيروز شويم.

 

پس از تساوي ديدار سپاهان و پرسپوليس اين بهترين موقعيتي بود كه استقلال خود را به يك امتيازي سپاهان صدرنشين برساند!؟


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , ,
برچسب‌ها: رحمتی , استقلال , تمدید قرارداد ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید